راسل کرو یک جنگ تاریخی دوران عثمانی را کارگردانی می‌کند

0
244

راسل کرو بازیگر مشهور استرالیایی اعلام کرد آماده است تا یک فیلم بلند سینمایی را کارگردانی کند.

راسل کرو با وجود این که تجربیاتی در فیلم‌های کوتاه ویدیویی و فیلم مستند داشته اما تاکنون فیلم بلندی را کارگردانی نکرده است ولی او قصد دارد این تجربه را با کارگردانی فیلم “آب یاب” در کارناه‌اش ثبت کند.

این فیلم تارخی که فیلمنامه اش را اندور یات و اندرو آناستاسیو نوشته اند، داستان مردی استرالیایی را روایت می کند که به ترکیه سفر می کند تا دریابد برای دو پسرش که در جریان یک درگیری شوم ناپدید شده اند، چه اتفاقی افتاده است. دوره تاریخی ین فیلم درباره جنگ گالیپولی است؛ نبرد سختی که در دوره امپراتوی عثمانی و جنگ جهانی اول رخ داد و نیروهای مشترک بریتانیایی در جریان آن بیش از 10 هزار نفر کشته و مجروح دادند.

راسل کرو اکنون خود را برای این پروژه آماده می‌کند. او برای این کار از هواداران ژاپنی اش عذرخواهی و سفرش به توکیو را برای اکران اول “مرد آهنی” لغو کرد تا بتواند خود را برای تهیه مقدمات این فیلم آماده کند.

به گزارش سینما خبر به نقل از ورایتی، او در توییترش نوشت: به دفترم می روم. همه روز همانجا می مانم و با دیگران گفتگو می کنم تا اطلاعات لازم را به دست بیاورم و تصمیم های لازم را بگیرم. از این که حساب کار خودم را داشته باشم خوشم می آید.

احتمال می رود نقش اصلی فیلم را هم خود راسل کرو برعهده بگیرد.

تهیه این فیلم برعهده هاپ اسکاچ فیچرز و کمپانی فیلم راسل کرو به نام “فیر آف گاد فیلمز” است. ابتدا قرار بود این فیلم به تهیه کنندگی هاپ اسکاچ به کارگردانی آنتونی ماراس و با بودجه 9 میلیون دلاری ساخته شود.

کرو بازیگر شخصیت اصلی فیلم “گلادیاتور” متولد نیوزیلند و شهروند استرالیا است.