راسل کرو در نقش راننده عصبانی دیده شد

0
251

بازیگر فیلم «گلادیاتور» با نمایش اولین تریلر از فیلم جدیدش در نقش یک راننده از کوره در رفته دیده شد.

راسل کرو که جدیدترین نقشش را در فیلم «قاطی کرده» یا «Unhinged» بازی کرده؛ با نمایش اولین تریلر فیلم در این نقش دیده شد.

او در این فیلم شخصیت راننده‌ای را ایفا می‌کند که خشمش از رانندگی را به سطح دیگری می‌رساند.

کرو در این فیلم که به کارگردانی دریک بورت سازنده «رویاپرداز آمریکایی» ساخته شده در برابر کارن پیستوریوس که در نقش راشل بازی می‌کند، جلوی دوربین رفته است. راشل مادری است که در ترافیک و در زمانی نامناسب بوق می‌زند. در اولین تصاویری که از این فیلم منتشر شده کرو خشمی هزار برابر ماکسیموس گلادیاتور را در برابر این بوق بروز می‌دهد.

تولید فیلم که بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم کارل الس‌ورث نویسنده «چشم قرمز» ساخته شده، یکشنبه در نیوراورلئانز به پایان می‌رسد و فیلم قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی روی پرده‌های نقره‌ای برود.

استودیوی سازنده فیلم یعنی «سولستیس استودیوز» کارش را از اکتبر پیش شروع کرد و این نخستین فیلم بلندی است که این استودیو ساخته و قصد دارد ۳ تا ۵ فیلم بلند هر سال تولید کند. بیشتر این فیلم‌ها با بودجه‌ای بین ۲۰ تا ۸۰ میلیون دلار ساخته می‌شوند. این کمپانی در جشنواره فیلم تورنتو برای خرید فیلم‌های جدید حضور خواهد داشت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، گابریل بیتمن و جیمی سیمپسون دیگر بازیگران «قاطی کرده» هستند که درگیر یک سانحه رانندگی معمولی و هر روزی می‌شوند که به هولناک‌ترین سرانجام می‌رسد.