راسل کرو بار دیگر پدر می‌شود

0
156

راسل کرو بازیگر مشهور استرالیایی یک بار دیگر قرار است در نقش یک پدر ظاهر شود.

 راسل کرو که امسال نقش یکی از مشهورترین پدران فیلم های داستانی را با بازی در فیلم “مرد فولادی” ایفا کرد، ظاهرا قصد دارد باز هم نقش یک پدر را در فیلمی دیگر ایفا کند. او برای بازی در نقش اصلی فیلم درام جدید گابریل موچینو با نام “پدران و دختران” قرارداد امضا کرده است.

فیلمنامه این فیلم که داستانش حول و حوش زندگی یک پدر و دختر می چرخد که فاصله سنی شان بیست و پنج سال است و در نیویورک زندگی می کنند، توسط برد دش نوشته شده است. راسل کرو نقش یک رمان‌نویس را بازی می کند که باید با مشکلات روحی و روانی و همچنین بزرگ کردن یک دختر کوچک دست و پنجه نرم کند.

اما داستان به سرعت به دوره جدید زندگی این دو وارد می شود: دختر حال تبدیل به زنی سی ساله شده است و باید با مشکلات به وجود آمده از دوران کودکی اش روبه رو شود.

موچینو و تهیه‌کنندگان در حال حاضر به دنبال بازیگری برای بازی در نقش دختر هستند. موچینو در مصاحبه‌ای درباره حساسیت این فیلم گفت: “پدران و دختران” فیلمی است که به چگونگی اجرای بازیگرانش وابسته است بنابراین نمی توانستم ریسک کنم که کسی غیر از راسل در این درام قدرتمند نقش‌آفرینی کند.

این فیلم در عین حال احساساتی، هیجانی و خوشحال کننده است. به نظر من این فیلم شبیه آن فیلم های کلاسیک آمریکایی است که درام های شخصیتی دهه هفتاد را به یاد بیننده می آورد.

راسل کرو در جدیدترین پروژه اش در فیلم “داستان زمستان” آکیوا گلدزمن به نقش آفرینی پرداخته و در فیلم حماسی “نوح” دارن آرونفسکی نیز حضور داشته که روز بیست و هشتم مارس اکران خواهد شد.

او به تازگی اعلام کرد قصد کارگردانی و بازی کردن در نقش اصلی فیلم درامی از جنگ جهانی اول با عنوان “آب یاب” را نیز دارد. فیلمنامه این فیلم نوشته اندور یات و اندرو آناستاسیو است و داستان مردی استرالیایی را روایت می کند که به ترکیه سفر می کند تا دریابد در جنگ گالیپولی که در دوره امپراتوری عثمانی رخ داد و نیروهای مشترک بریتانیایی در جریان آن بیش از 10 هزار نفر کشته و مجروح دادند، چه اتفاقی برای پسرهایش افتاده است.

به گزارش مهر به نقل از امپایر،راسل کرو بازیگر شخصیت اصلی فیلم “گلادیاتور” متولد نیوزیلند و شهروند استرالیا است.