رابین ویلیامز با قسمت دوم «خانم داوت فایر» باز می‌گردد

0
550

کمپانی فاکس بار دیگر ساخت قسمت دوم فیلم خاطره‌انگیز «خانم داوت فایر» را در برنامه قرار داده است.

استودیوی فاکس 2000 در حال تهیه قسمت دوم فیلم کمدی مشهور سال 1993 یعنی «خانم داوت فایر» است که کریس کلمبوس و رابین ویلیامز را بار دیگر کنار هم قرار می دهد. دیوید برنباوم که فیلم «الف» را نوشته بود مسئولیت فیلمنامه‌نویسی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

در فیلم اول، ویلیامز نقش بازیگری را بازی می کرد که اخیرا طلاق گرفته و مشکلات زیاد داشت و با وجود داشتن سه فرزند برای بودن در کنار فرزندانش، تصمیم عجیبی می گیرد. او به این منظور شخصیت یک پرستار کودک اسکاتلندی به نام یوفیجینیا داوت فایر را به خود می گیرد.

این فیلم 219 میلیون دلار در ایالات متحده و 222 دلار در سراسر جهان فروش داشت. ویلیامز در بخش بهترین بازیگر یک فیلم موزیکال/کمدی برنده جایزه گلدن گلوب شد و خود فیلم نیز جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی/موزیکال را به دست آورد.

از سال 2001 تا به حال برنامه‌های متعددی برای ساخت قسمت دوم این فیلم وجود داشت و ابتدا بانی هانت قرار بود فیلمنامه فیلم جدید را بنویسد، با این حال با وجود چندین نسخه مختلف فیلمنامه و حتی تغییر فیلمنامه‌نویس، این پروژه به آرامی از یاد رفت و سال‌ها غیرفعال بود. بیشتر این بی برنامگی به خاطر این بود که کلمبوس و ویلیامز با هیچ یک از برداشت‌های جدید موافق نبودند.

این پروژه بار دیگر در اوایل امسال و با حضور برنباوم فعال شد و با وجود اینکه هنوز هم برای پیش بینی زود است، گفته می‌شود ویلیامز و کلمبوس در این پروژه حضور خواهند داشت و به نتیجه نهایی آن امیدوارند.

برنباوم علاوه بر نوشتن فیلمنامه «الف»، فیلم کمدی کریسمسی که با بازی ویل فرل تبدیل به یک فیلم کلاسیک شد، بر فیلم‌های خانوادگی از جمله «قصر روح زده» و «داستان‌های اسپایدرویک» نیز کار کرده است.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، کلمبوس در حال حاضر روی مراحل اولیه تهیه جدیدترین پروژه اش «پیکسل‌ها» کار می کند که فیلمی علمی تخیلی و ماجراجویانه است که آدام سندلر در آن نقش آفرینی می کند و تابستان امسال در تورنتو فیلمبرداری آن آغاز می‌شود. ویلیامز نیز بازی در درام کمپانی لاینزگیت با عنوان «عصبانی‌ترین مرد بروکلین» را در برنامه خود دارد که روز بیست و سوم ماه می اکران می‌شود. او همچنین ستاره سریال «دیوانگان» شبکه سی.بی.اس نیز هست.