رابرت دنیرو سوگند خورد با اسکورسیزی، پاچینو و پسکی به سینما بیاید

0
195

رابرت دنیرو اعلام کرد در فیلم «ایرلندی» با حضور اسکورسیزی، آل پاچینو و جو پسکی به پرده سینماهای جهان می رود.

دنیرو در گفتگو با نیویورک‌پست اعلام کرد تمام تلاش این گروه در چند سال اخیر این بوده که این فیلم را بسازند و گفت از نظر او این کار باید حتما انجام شود.

اسکورسیزی پیش از دی کاپریو، چندین فیلم با رابرت دنیرو ساخته و حاصل این همکاری فیلم های مهمی چون «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «سلطان کمدی» بوده است.

این دو سال هاست که قرار است فیلم «ایرلندی» را با هم بسازند. این فیلم داستان گانگستری به نام فرانک شیران یا «ایرلندی» است. این گانگستر بی ریشه دستور می گیرد تا دوستش جیمی هوفا سردسته مافیا را بکشد و این کار را نیز انجام می دهد.

این فیلم با اقتباس از کتابی نوشته چارلز برانت ساخته می شود. این کتاب در سال 2004 نوشته شده و عنوان آن «شنیدیم خانه ها را رنگ می زنی» است.

«ایرلندی» سال ها یکی از پروژه های در دست ساخت اسکورسیزی بوده اما هر بار زمان شروع به کار آن تغییر کرده است. نسخه اولیه فیلمنامه این فیلم هم نوشته شده و اسکورسیزی سال پیش گفت که دنیرو و پاچینو و پسکی هم این فیلمنامه را خوانده‌ اند.

دنیرو قرار است در نقش شیران بازی کند، پاچینو در نقش هوفا ظاهر می شود و پسکی نقش راسل بوفالینو را بازی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سینما بلند، دنیرو با آل پاچینو در فیلم های «پدرخوانده»، «مخمصه» و «کشتن درست» همبازی بوده است.