رابرت دنیرو: خوشحالم هنوز در بازی هستم

0
129

رابرت دنیرو بازیگر ۷۳ ساله که یکی از مشغول‌ترین بازیگران جهان است نه تنها قصد ندارد سرعتش را کم کند بلکه از این بابت خیلی هم خوشحال است.

 در ۱۰ سال گذشته رابرت دنیرو در ۳۰ فیلم بازی کرده که ۱۱ مورد آنها کمدی بوده‌اند و یکی هم فیلم انیمیشن بوده است اما این بازیگر برنده جایزه اسکار چه نظری در این باره دارد؟

پاسخ او ساده است: اول این که خیلی خوشحالم که از من برای بازی در این فیلم‌ها دعوت شده است و من در پاسخ به این دعوت کنندگان می‌گویم اجازه بدهید تصمیم بگیرم و بعد هم در فیلم بازی می‌کنم.

دنیرو پس از بازی در فیلم «ملاقات با والدین» در سال ۲۰۰۱ در انیمیشن کودکانه «قصه کوسه» در نقش کوسه بزرگ سفید صداپیشگی کرد و در فیلم «کارآموز» در سال ۲۰۱۵ در کنار آن هاتاوی در نقش یک کارآموز حرفه مُد ظاهر شد و در آخرین فیلمی که از وی اکران شد در نقش پدربزرگ زاک افرون در کمدی ۲۰۱۶ با عنوان «بابا بزرگ بد» ایفای نقش کرد.

اما دنیرو در جدیدترین فیلمش در نقشی کاملا جدی و در درامی بوکسی با عنوان «دست‌های سنگی» ظاهر شده و نقش ری آرسل مربی پانامایی بوکس را ایفا کرده است.

هاروی واینشتین که کمپانی او توزیع کننده فیلم است می‌گوید وقتی اولین بار این فیلم را در جشنواره فیلم ساندنس دیدم فهمیدم که این فیلم می‌گیرد.

وی گفت: من عاشق ناب بودن ورزش و ایده کار کردن با دنیرو هستم و چه بهتر که در کاری مثل بوکس و فیلمی در این باره باشد. او در ترایبکا همسایه من است و ما ۲۵ سال است که با هم کار می‌کنیم. طبیعی بود من این فرصت را از دست ندهم.

«دست‌های سنگی» نخستین بار در ماه می در شصت‌ونهمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و روایت‌گر داستان روبرتو دوران بوکس‌باز سرشناس پانامایی است. ادگار رامیرز در این فیلم نقش روبرتو دوران را بازی ‌کرده و شخصیت رابرت دنیرو مربی اوست.

«دست‌های سنگی» محصولی از سینمای مستقل و جاناتان یاکوبوویچ کارگردان آن ‌است و به همین دلیل در تعداد سینماهای بسیار کمتری به نسبت محصولات کمپانی‌های بزرگ هالیوودی به نمایش درآمده است. این فیلم با نمایش در ۸۱۰ سینما در اولین آخر هفته نمایشش تنها ۱.۷ میلیون دلار فروش داشت و در رده ۱۰ فیلم نخست باکس آفیس جایی نیافت.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌ان،«دست‌های سنگی» از ۲۶ آگوست (جمعه ۵ شهریور) راهی سینماها شده است.