رئیس سازمان پدافند غیرعامل:ابرهای ایران را می‌دزدند

0
218

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تأیید می‌کند.

 سردار غلامرضا جلالی در سومین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی که امروز (دوشنبه )در موسسه تولید و اصلاح نهال و بذر برگزار شد گفت: آسیب‌پذیری محل اثر تهدیدات است بنابراین اگر آسیب‌پذیری وجود ندشته باشد چیزی هم نمی‌تواند تهدید کننده باشد.

تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک است

جلالی در ادامه به معضلات تغییر اقلیم در ایران نیز اشاره و اعلام کرد: تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تأیید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های مشترکی از اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای در حال ورود به ایران را غیربارور می‌کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هستیم.

به گزارش ایسنا؛ جلالی افزود: در این مطالعه طی چهارسال گذشته ارتفاعات افغانستان تا مدیترانه مورد بررسی قرار گرفته است؛ نتیجه اینکه همه ارتفاعات بالای دو هزار و 200 متر در این محدوده پر از برف ولی ارتفاعات ما خشک بوده است.