رئیس بیمارستان حال هاشمی شاهرودی را وخیم خواند

0
227

رئیس بیمارستان محل بستری سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رد درگذشت شاهرودی حال وی را بسیار وخیم خواند.

سطح هوشیاری سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شب گذشته کاهش یافته است. صبح امروز و پس از انتشار خبر درگذشت هاشمی شاهرودی از سوی منابع خبری مختلف، رئیس بیمارستان خاتم الانبیا با حضور درجمع خبرنگاران ضمن تکذیب درگذشت وی، حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را وخیم خواند.

هادی کاظمی با بیان اینکه حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به گذشته وخیم تر شده است، گفت: ما از مردم می خواهیم برای شفای شاهرودی دعا کنند، وضعیت ایشان مانند گذشته است که بارها در آی سی یو بستری شده اند و پس از مداوا بازگشته اند. الان هم بار اول نیست که به آی سی یو آمده اند. بار اولشان هم نیست که در بخش مراقبت های ویژه آمده اند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا گفت: حال  هاشمی شاهرودی مانند دیروز است و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده  و وی در قید حیات است.

وی با بیان اینکه همچنان آیت الله شاهرودی در زیر دستگاه قرار دارد، اظهارداشت: من همین الان از آی سی یو آمدم و با شما صحبت می کنم. مثل دیروز که زیر دستگاه هستند، الان هم زیر دستگاه روند مداوای وی صورت می گیرد.

 به گزارش مهر؛ هاشمی شاهرودی که آخرین بار در تاریخ ۱۶ تیر ۹۷ در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرده از چندی پیش و به دلیل تشدید بیماری سرطان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.