«دیو ودلبر»؛ اقتباس سینمایی تازه از یک داستان سحر انگیز

0
277

فیلم «دیو و دلبر» که بر اساس یک افسانه قدیمی به کارگردانی بیل کاندن ساخته شده به داستان دختری زیباروی در اواخر قرن هجده می پردازد. او که پدرش اسیر یک دیو شده می پذیرد در ازای آزادی وی در اسارت دیو باقی بماند.

اما واتسون که نقش دلبر را در این فیلم بازی می کند می گوید: «داستانی پر احساس است که بویژه اکنون به آن نیازمندیم. به گمانم پس از دیدن فیلم خود را سرشار از احساس می یابیم.»

در ساخت این فیلم از تکنولوژی آی مکس یا ضبط تصاویر با اندازه بزرگ و با وضوح بسیار بالا استفاده شده است. این ویژگی به قوی تر شدن جنبه های سحرآمیز داستان کمک می کند.

دن استیونز که نقش دیو را بازی می کند درباره بهره گیری از این تکنیک می گوید: «برای دیدن این فیلم در قالب آی مکس بسیار هیجان زده ام. ۱۸ ماه پیش فیلمبرداری کار پایان یافت. زمان زیادی است. در این مدت تصاویر به کمک کامپیوتر بازسازی و موسیقی فیلم ساخته شد. فیلم به آرامی شکل نهایی را بخود گرفت. روندی شگفت انگیز بود.»

به گزارش یورونیوز؛ شخصیت «دلبر» اندک اندک با کارکنان قصر دیو آشنا و دوست می شود. او متوجه می شود که دیو شاهزاده زیبارویی است که دچار نفرین شده و تنها در صورتیکه عاشق شود می تواند به حالت نخست خود بازگردد.

Disney Movies UK – Disney UK