دیوید گوردون گرین برای کارگردانی «قوی‌تر» قرارداد بست

0
196

گوردون گرین با امضای قرارداد جدیدش، کارگردانی فیلم «قوی تر» را که به حادثه بمب‌گذاری در مسابقه ماراتن بوستون می پردازد بر عهده می‌گیرد.

 دیوید گوردون گرین قرارداد خود را برای ساخت فیلم «قوی تر» با موضوع حادثه بمب گذاری در مسابقه ماراتن بوستون امضا کرد. در حالیکه استودیوهای مختلفی در حال ساخت فیلم با محوریت این حادثه هستند، گرین قصد دارد از دید یکی از قربانیان این بمب گذاری به نام «جف بومان» که هر دو پایش را در این حادثه از دست داده است، به این موضوع بپردازد.

در این اتفاق ناگوار جف بومان در حالیکه در خط پایان منتظر رسیدن نامزدش بود ناگهان دو بمب کار گذاشته شده در مسیر منفجر می شود که منجر به کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن بیش از ۳۰۰ نفر می شود. او جزییات حادثه و تلاشش برای بهبود وضعیت جسمی اش را در کتاب «قوی تر» با همکاری برت ویتر شرح داده است.

فیلمنامه این کار را جان پولونو نوشته است و تهیه کنندگی آن بر عهده تیم سه نفره دیوید لیبرمن، تاد لیبرمن و اسکات سیلور است؛ تیم سه نفره ای که برای همکاری خوبشان در فیلم «جنگجو» به کارگردانی دیوید او.راسل نامزد جایزه اسکار شدند.

گوردون گرین پیش از این  فیلم هایی همچون «جرج واشنگتن»، «قطار آناناس»، «والاحضرت»  را در کارنامه خود دارد. او در حال حاضر مشغول فیلمبرداری «برند ما بحران است» با بازی ساندرا بولاک است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، از دیگر فیلم هایی که با موضوع حادثه بمب گذاری در مسابقه ماراتن بوستون در حال ساخت هستند می توان به «روز هم وطن» با بازی مارک والبرگ و فیلم «بوستون قوی» به سفارش کمپانی فاکس اشاره کرد.