دیوید مویز: وین رونی فروشی نیست

0
171

دیوید مویز پس از ۲۶ سال حضور آلکس فرگوسن در منچستر یونایتد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

دیوید مویز سرمربی جدید منچستر یونایتد که به تازگی کار خود را در این تیم آغاز کرده، گفته است که وین رونی مهاجم این تیم برای فروش نیست.

به گزارش بی بی سی، اولین کنفراس مطبوعاتی رسمی دیوید مویز سرمربی جدید منچستر یونایتد پس از جانشینی به جای آلکس فرگوسن امروز در ورزشگاه اولد ترافورد برگزار شد.

مویز در باره وضعیت وین رونی در منچستر یونایتد گفته است: “وین رونی فروشی نیست. او بازیکن منچستر یونایتد است و بازیکن این تیم باقی خواهد ماند.”

سرمربی جدید منچستر درباره علاقه رونی به ترک باشگاه پس از گفتگو با فرگوسن در انتهای فصل گذشته صحبتی نکرد. مویز درباره این موضوع گفت: “این یک جلسه خصوصی بین دو نفر بوده است. نمی دانم که در این جلسه این دو نفر به هم چه چیزهایی گفتند، اما چیزی که برای من اهمیت دارد این است که قصد دارم با وین در منچستر کار کنم.”

 1044865_10151541755472746_1294540297_n

دیوید مویز در باره شرایط فعلی وین رونی که این روزها شایعات مختلفی درباره انتقال او با تیم‌های سرشناس اروپایی منتشر شده گفته است: “ما الان با هم کار می‌کنیم، من در تمرین ها می بینیم که چشمانش می درخشد، او خوشحال و سرحال است.”

سرمربی سابق اورتون تاکید کرد که قصد دارد با رونی بیشتر کار کند تا این بازیکن برای باشگاه و بازی‌های ملی آماده و سرحال باشد.

دیوید مویز در برابر سوال‌هایی درباره نقل و انتقالات باشگاه منچستر یونایتد گفت: “من هیچ گاه در مرود بازیکنان دیگر باشگاهها حرفی نمی زنم، فکر می کنم این کار اشتباهی است اما این باشگاه همواره به دنبال بهترین بازیکنان بوده و هست.”