دیوید فینچر و بن افلک سراغ هیچکاک رفتند

0
173

دیوید فینچر با همراهی گروه سازندگان فیلم «دختر رفته» به سراغ بازسازی فیلمی از آلفرد هیچکاک رفتند.

 دیوید فینچر کارگردان «دختر رفته» با همکاری 2 همکاری اصلی‌اش در این فیلم، یعنی بن فالک و جیلیان فلین، فیلم «غریبه‌ها در یک ترن» را دوباره می‌سازد.

دیوید فینچر کارگردانی «دختر رفته»، جیلیان فلین نوشتن فیلمنامه و بن افلک نقش اصلی فیلم  را بر عهده داشتند. این گروه قصد دارد تا «غریبه ها در یک ترن» آلفرد هیچکاک را دوباره جلوی دوربین ببرند.

در این پروژه که قرار است با عنوان «غریبه‌ها» ساخته شود، افلک در نقش شخصیتی شبیه به ستاره تنیس فیلم هیچکاک که با یک بیمار روانی دوست داشتنی روبه رو می‌شود بازی می‌کند این در حالی است که فیلم فینچر نگاهی مدرن به آن فیلم خواهد داشت.

در نسخه 1951 که اقتباسی از رمان پاتریشیا های‌اسمیت بود، فرلی گرنجر، راث رومن و رابرت واکر بازی کرده بودند.

این داستان تیره و پرتعلیق، به نظر می‌رسد همکاری ایده آلی برای فینچر و فلین را رقم بزند. فینچر در «دختر گمشده» از کتابی به همین نام از فلین اقتباس کرده بود و نوشتن فیملنامه را به نویسنده کتاب واگذاشته بود. این دو در درامی برای شبکه اچ بی او با عنوان «اتوپیا» با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، افلک که در فیلم «دختر رفته» در برابر رزاموند پایک بازی کرده در «بتمن و سوپرمن» نیز در نقش شوالیه تاریکی بازی می‌کند.

دیوید اندرو لئو فینچر (به انگلیسی: David Andrew Leo Fincher) (زاده ۲۸ اوت ۱۹۶۲)، فیلمساز آمریکایی است که بخاطر سبک تریلرهای سیاهش مانند هفت، بازی، باشگاه مشت زنی و زودیاک معروف است. فینچر دو نامزدی اسکار بهترین کارگردانی و دو نامزدی گلدن گلوب بهترین کارگردانی برای فیلمهای سرگذشت غریب بنجامین باتن و شبکه اجتماعی را در کارنامه هنری خود دارد که برای فیلم شبکه اجتماعی، گلدن گلوب بهترین کارگردانی را دریافت نمود.

بن افلک (به انگلیسی: Ben Affleck) از هنرپیشگان، کارگردانان و سناریونویس‌های آمریکایی است.

«بن افلک»، در سال ۲۰۰۶ در فیلم «سرزمین هالیوود» توجه بسیاری از مخاطبان سینما را به خود جلب کرد و با بازی در فیلم پرل هاربر به شهرت رسید.