دیزنی 50 میلیون دلار بابت مرگ «کری فیشر» به جیب می‌زند

0
246

پس از درگذشت «کری فیشر» کمپانی دیزنی مبلغ 50 میلیون دلار از بیمه، به عنوان غرامت دریافت خواهد کرد.

کمپانی دیزنی که مالک «لوکاس فیلم» و مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» است، 50 میلیون دلار بر اساس قرارداد بیمه «کری فشیر» پول به جیب خواهد زد که این رقم یکی از بزرگترین پرداختی‌های حوادث شخصی در طول تاریخ خواهد بود.

این قرارداد بیمه از کمپانی دیزنی در مقابل هرگونه ضرر و زیان ناشی از ناتوانی «کری فیشر» در تکمیل فیلمبرداری فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» محصول 2015 و دو فیلم بعدی آن حمایت می‌کند.

«کری فیشر» بازی در هشتمین قسمت از مجموعه «جنگ ستارگان» را به پایان رسانده و این فیلم در دسامبر سال 2017 اکران می‌شود اما فیلمبرداری قسمت نهم این مجموعه که تحت حمایت بیمه بوده هنوز آغاز نشده است.

با توجه به این که مدت زمان کمی از درگذشت «کری فیشر» گذشته، هنوز مشخص نیست آیا شخصیت «پرنسس لیا» در قسمت نهم نیز حضور خواهد داشت یا خیر، گرچه بسیاری معتقدند از فن ‌آوری CGI (گرافیک رایانه‌ای) برای بازسازی شخصیت او در فیلم استفاده خواهد شد.

در فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» که در ماه آخر سال 2016 اکران شد، شخصیتی که نقش آن را «پیتر کاشینگ» بازیگر درگذشته در سال 1994 ایفا می‌کرد با کمک ترفندهای دیجیتالی احیاء شد.

به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، «کری فیشر » 60 ساله که بیشتر برای بازی در نقش «پرنسس لیا» در سه‌گانه اصلی «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، هفته گذشته و در حین سفر از لندن به لس آنجلس دچار حمله قبلی شد و در تاریخ 27 دسامبر در بیمارستان درگذشت.