دیدار خیریه منتخب هامبورگ – منتخب آلمان،به همراه تصاویر

0
252

تیم فوتبال منتخب هامبورگ و سن پائولی که مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان دو ملی پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایران را در ترکیب خود داشت، در دیداری خیریه موفق شد تیم منتخب ستاره‌های پیشین تیم ملی آلمان را شکست دهد.

در این دیدار که در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر در هامبورگ برگزار شد و بیش از 70 بازیکن بزرگ سال‌های نه چندان دور فوتبال اروپا در آن حضور داشتند، تیم منتخب هامبورگ و سن پائولی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسیدند.

در این دیدار ستارهایی مثل لارس ریکن (برنده جام ملتهای اروپا با دورتموند در سال 1997)، هانس یورگ بوت (نایب قهرمان جهان با تیم ملی آلمان و قهرمان آلمان با بایرن مونیخ)، تیم بوروفسکی (دارنده عنوان سومی جام جهانی با تیم ملی آلمان در سال 2006)، حسن صالیحمیدزیچ و الکساندر سیکلر (قهرمان اروپا در سال 2001 با بایرن مونیخ) حضور داشتند.

به گزارش مهر، لوتار ماتئوس، اشتفان رویتر، توماس برتولد، کارل هاینس ریدله، اولاف تون، میشائیل بالاک و میشائیل شوماخر قهرمان پیشین اتومبیلرانی جهان نیز از دیگر چهره‌های شاخص این دیدار خیریه بودند. مهدی مهدوی‌‍کیا و وحید هاشمیان دو ملی‌پوش پیشین تیم ملی ایران نیز که سابقه بازی برای هامبورگ را دارند، هم در تیم منتخب هامبورگ به میدان رفتند تا جمع ستارگان این بازی کامل شود.