دوین جانسون سرانجام به فیلم «شزم» پیوست

0
424
دوین جانسون سرانجام به فیلم «شزم» پیوست با این حال هنوز مشخص نیست که او چه نقشی در این فیلم بازی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که بالاخره دوین جانسون مقلب به راک علاقه‌اش برای پیوستن به خانواده مارول (نه استودیوی مارول) را بیان کرده است؛ اما علاقه‌ای که شامل خرگوش‌های ابرقهرمان و عمویی مهربان و جادوگری می‌شود که از کلمه جادویی شزم خیلی خوشش می‌آید.

دوین جانسون با حضورش در مکزیکو سیتی برای تبلیغ فیلم جدید «هرکول» رسما تایید کرد که قرار است نقشی در اقتباس جدید کمپانی برادران وارنر از داستان «شزم» کمپانی دی‌سی انتریتنمنت داشته باشد. او در حضور قبلی‌اش برای یکی دیگر از مراسم تبلیغاتی فیلم «هرکول» در اوایل تابستان هم اشاره‌های بسیار جزیی به این مورد کرده بود.

جانسون گفته هنوز مطمئن نیست که می‌خواهد نقش شزم را بازی کند یا دشمن او که آدام سیاه نام دارد. او گفته همیشه طرفدار ضد قهرمانان بوده و آدام سیاه که نسخه اولیه شزم از مصر باستان است و در سال‌های اخیر تبدیل به ضد قهرمان شده، همیشه یکی از شخصیت‌های محبوب او در دنیای شخصیت‌های کمپانی دی‌سی بوده است.

با این حال او اعلام کرده که بدون توجه به اینکه در انتها چه نقشی به او برسد، با تمام وجود آن را بازی خواهد کرد. هنوز ساخت پروژه «شزم» به طور رسمی توسط کمپانی برادران وارنر اعلام نشده، با این حال کمپانی دی‌سی اینترتینمنت چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است بین سال‌های 2016 تا 2020 نه فیلم سینمایی از ابرقهرمان‌های دنیای خود اکران کند که خیلی ها منتظرند «شزم» هم یکی از آنها باشد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دوین جانسون ملقب به راک کشتی‌گیر حرفه‌ای و قهرمان ۸ دوره جهان است او به عنوان یک بازیگر هم کاملا شناخته شده و از سال 1999 وارد دنیای سینما شده است.