دوین جانسون در جنگل دیزنی گشت می‌زند

0
366

دوین جانسون بازیگر «سن آندریاس» در فیلم جدیدش در نقش اصلی در دیزنی‌لند به گشت و گذار می‌پردازد.

این کشتی‌گیر سابق که حالا بازیگر موفقی است، به دنبال دو فیلم پرفروش «سریع و خشمگین ۷» که فروشی ۱.۱۵ میلیارد دلاری را در جهان تجربه کرد و «سن آندریاس» که ۴۶۸ میلیون دلار فروخت، قراردادی برای ساخت یک فیلم پرفروش دیگر امضا کرده است.

او قرار است نقش اصلی را در فیلم «گشت جنگلی» ایفا کند که بر مبنای پارک موضوعی دیزنی ساخته می شود. فیلمنامه این فیلم را جان رکوآ و گلن فیکارا که برای نوشتن فیلمنامه‌هایی چون «سانتای بد» و «دیوانه» شناخته می‌شود، نوشته‌اند.

دیزنی از سال ۲۰۰۴ سعی کرده تا این پروژه را به عمل نزدیک کند به ویژه پس از این که مجموعه «دزدان دریایی کاراییب» که با الهام از یکی دیگر از بخش‌های پارک موضوعی شان ساخته شده موفقیت‌آمیز ظاهر شد.

تام هنکس نیز از پیش برای بازی در این فیلم مورد نظر بود.

داستان «گشت جنگلی» درباره قایقی است که در رودخانه های اصلی آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی پیش می‌رود. هنوز درباره موضوع این فیلم سینمایی توضیحات بیشتری داده نشده است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جانسون پروژه‌های دیگری را هم در دست ساخت دارد که کمدی شبکه اچ‌بی‌او یکی از آنهاست. او در کنار کوین هارت نیز قرار است در یک کمدی دیگر با عنوان «هوش مرکزی» دیده شود. او در یک پروژه انیمیشن دیزنی نیز صداپیشگی می‌کند و در فیلم سینمایی «دیده‌بان ساحلی» هم جلوی دوربین می‌رود. او در نسخه بازی «سریع و خشمگین ۸» نیز حضور دارد.