دومین «کتاب جنگل» سال 2016 ورق می‌خورد

0
351

برداشت جدید از «کتاب جنگل» ساخته اندی سرکیس در قالب یک فیلم سه بعدی، روز بیست و یکم اکتبر 2016 به سینماها می‌رسد.

 کمپانی برادران وارنر روز جمعه اعلام کرد که برداشت جدید اندی سرکیس از «کتاب جنگل» برای فصل پاییز سال 2016 مهلت اکران گرفته است.

این فیلم سه بعدی که «کتاب جنگل: خاستگاه‌ها» نام دارد، روز بیست و یکم ماه اکتبر سال 2016 روی پرده‌های بزرگ به نمایش گذاشته می‌شود. تنها فیلم دیگری که در حال حاضر قرار است در همان آخر هفته به نمایش دربیاید، یک فیلم ژانر وحشت ساخته کمپانی یونیورسال است که هنوز عنوانی برایش تعیین نشده است.

این پروژه «کتاب جنگل» یکی از دو پروژه بزرگ در حال ساخت تحت این عنوان است. فیلم اکشن «کتاب جنگل» کمپانی دیسنی که توسط جان فاورو کارگردانی شده است نیز یک سال زودتر از فیلم سرکیس در تاریخ نهم اکتبر سال 2015 اکران می‌شود.

از بازیگران فیلم فاورو می‌توان به ادریس البا، لوپیتا نیونگ‌او، اسکارلت جوهانسون، کریستوفر واکن و بن کینگزلی اشاره کرد.

«کتاب جنگل» که تاکنون اقتباس‌ های گوناگونی از آن شده است، بیش از همه برای انیمیشنی که در سال 1967 با اقتباس از آن ساخته شد، شناخته می شود. یک فیلم سینمایی نیز در سال 1994 با اقتباس از این کتاب ساخته شده است.

کمپانی برادران وارنر برای ساخت این فیلم ابتدا به سراغ آلخاندرو گونزالس ایناریتو رفت و پس از ناموفق بودن مذاکراتش با وی، با ران هاوارد برای کارگردانی آن وارد مذاکره شد و سرانجام این پرژه را به اندی سرکیس سپرد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگران فیلم سرکیس هنوز مشخص نشده‌اند. سرکیس علاوه بر فیلمسازی برای نقش‌آفرینی‌های خاصش در فیلم‌های سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و همچنین «ظهور سیاره میمون‌ها» نیز شناخته شده است.