دنی بویل گزینه کارگردانی جیمز باند بعدی

0
261

در حالی که دنیل کریگ برای برگشتن به نقش مامور ۰۰۷ اعلام آمادگی کرده، حالا شرکت‌های سازنده فیلم «جیمز باند» درصدد پیدا کردن کارگردان این قسمت برآمده‌اند.

کمپانی متروگلدوین مایر و ائون در تلاشند تا کارگردان مناسب برای جیمز باند را استخدام کنند.

اکنون نام یک کارگردان جدید در فهرست آنها بالا آمده و آن کسی نیست جز دنی بویل سازنده «میلیونر زاغه‌نشین».

هر چند هنوز به صورت رسمی در این باره اطلاعی منتشر نشده، اما منابع ورایتی از این انتخاب خبر داده‌اند.

خود بویل پیشتر برای ساخت این فیلم اعلام علاقه کرده بود. او در حال حاضر در حال تکمیل روند ساخت فیلم «عنوان کار» است، اما هنوز بازیگری برای این فیلم انتخاب نکرده است.

بویل مدت‌هاست در فهرست متروگلدوین مایر و ائون قرار دارد و از سال ۲۰۱۲ برای ساخت «اسکای فال» و سال ۲۰۱۵ برای «اسپکتور» احتمال نشستن وی روی صندلی کارگردانی «جیمز باند» مطرح بود.

در نهایت دو قسمت پیش را سم مندس کارگردانی کرد که به پرفروش‌ترین فیلم‌های جیمز باند در مجموعه آن بدل شدند و «اسکای فال» ۱.۱ میلیارد دلار و «اسپکتور» ۸۸۰ میلیون دلار فروش کردند.

اما مندس در نهایت از این مجموعه جدا شد و همین موجب شد تا کمپانی‌های سازنده جیمز باند وقت زیادی را صرف انتخاب کارگردان قسمت بیست و پنجم کنند.

گفته می‌شود یان دمانژ کارگردان «ریک پسر سفید» تقریبا در راس انتخاب کمپانی برای ساخت این فیلم قرار داشت اما در نهایت آنها تصمیم گرفتند تا از نام شناخته‌شده‌تری استفاده کنند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، بویل به تازگی سریال محدود «تراست» را برای اف‌ایکس ساخت. وی که سازنده فیلم‌هایی چون «زاغه نشین میلیونر» و «۱۲۷ ساعت» است یک جایزه اسکار در کارنامه دارد.