دمین لوئیس در ملکه صحرا سرهنگ می‌شود

0
265

دمین لوئیس بازیگر 42 ساله انگلیسی و برنده جوایز امی و گلدن گلوب برای بازی در نقش سرهنگ دوم “چارلز دوتی-وایلی” در فیلم سینمایی “ملکه صحرا” انتخاب شده است.

 دمین لوئیس بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی قرار است نقش مقابل نیکول کیدمن در فیلم سینمایی “ملکه صحرا” را بازی کند. فیلم سینمایی “ملکه صحرا” درباره “گرترود بل” کاوشگر، نویسنده، باستان‌شناس و مشاور سیاسی انگلیسی است که در جنگ جهانی اول با اداره اطلاعات بریتانیا کار می‌کرد.

سرهنگ دوم چارلز دوتی-وایلی، یکی از قهرمانان ارتش انگلیس در جنگ جهانی دوم است. چارلز دوتی-وایلی و گرترود بل در خلال سال های 1913 تا 1915 نامه های عاشقانه برای یکدیگر ارسال می‌کردند تا زمانیکه جناب سرهنگ در نبرد گالیپلی کشته می شود.

گرترود بل که نیکول کیدمن قرار است نقش او را بازی کند، نویسنده و باستان شناس انگلیسی است که به دلیل فعالیت های گسترده در منطقه خاورمیانه، به نسخه زنانه لورنس عربستان معروف بود.

دمین لوئیس برای بازی در سریال تلویزیونی “میهن” جوایز امی و گلدن گلوب را از آن خود کرده است. پیش از این، جود لاو نیز به جمع بازیگران “ملکه صحرا” پیوسته بوده است. کارگردانی “ملکه صحرا” بر عهده ورنر هرتسوگ فیلمساز آلمانی است.