دل تورو برای کارگردانی «حاشیه اقیانوس آرام 2» برگشت

0
579

گیلرمو دل تورو برای کارگردانی قسمت دوم «حاشیه اقیانوس آرام» بازمی‌گردد.

کمپانی یونیورسال تاریخ اکران قسمت دوم فیلم «حاشیه اقیانوس آرام» را برای روز جمعه هفتم ماه آوریل 2017 مشخص کرده است. گیلرمو دل تورو که اولین قسمت این فیلم روباتی را سال 2013 کارگردانی کرده بود برای کارگردانی قسمت دوم بازخواهد گشت.

زک پن نویسنده فیلمنامه فیلم هایی مانند «هالک شگفت انگیز» و «اکس-من: آخرین ایستادگی» و دل تورو مسئولیت نویسندگی فیلمنامه «حاشیه اقیانوس آرام 2» را بر عهده خواهند داشت. این فیلم در فرمت‌های سه بعدی و آی مکس اکران خواهد شد.

توماس تول و جان جشنی از کمپانی لِجِندِری پیکچرز که در فیلم اول هم حضور داشتند، بار دیگر برای تهیه کنندگی این پروژه در کنار دل تورو قرار می گیرند. مری پرنت، گلوم گرین و جیلین شِر نیز تهیه کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

چارلی هانم، ایدریس البا، رینکو کیکوچی و چارلی دی در قسمت اول «حاشیه اقیانوس آرام» نقش آفرینی کردند. داستان این فیلم در یک آینده خیالی اتفاق می افتد که هیولاهای عظیم الجثه ای به نام کایجوها از زیر اقیانوس ها برمی خیزند و قصد نابودی زمین را دارند. انسان ها هم در مقابل، برای مبارزه با این خطر روبات های غول پیکری می سازند که توسط تیم های دو نفره انسانی که درون روبات ها قرار دارند هدایت می شوند. این فیلم که توسط کمپانی برادران وارنر پخش و توزیع شده بود، 411 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. «حاشیه‌ اقیانوس آرام» به تنهایی در چین بیش از 100 میلیون دلار فروش کرد.

اما این بار کمپانی یونیورسال مسئولیت توزیع فیلم را بر عهده خواهد داشت. کمپانی لجندری پیکچرز در اواخر سال 2013 قرارداد خود با کمپانی برادران وارنر را پایان داد و یک قرارداد تهیه و سرمایه گذاری مشترک با کمپانی یونیورسال بست که از اوایل سال 2014 رسما آغاز شد.

تنها فیلم دیگری که در حال حاضر قرار است در همان آخر هفته ماه آوریل سال 2017 به نمایش درآید، فیلم انیمیشن «فردیناند» است. دل تورو در یکی از مصاحبه های اخیرش خبر داده بود که سریال انیمیشن «حاشیه اقیانوس آرام» نیز تولید خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، گیلر مو دل تورو کارگردان 49 ساله مکزیکی چندی پیش اعلام کرد فیلم جدیدش با عنوان «اوج رنگ خون» را در سال 2015 اکران می کند. این فیلم رمانس کلاسیک گوتیک که و بر داستان های ارواح تمرکز دارد، در ژانر ترسناک و در نهایت سکوت ساخته شد.