دعواهای تبعیض جنسیتی به «مردان سیاه پوش» رسید

0
216

از ابتدای سال جاری میلادی، بازیگران زن هالیوودی به دنبال مطالبه حق پایمال شده شان در سینما گشته اند. ظاهرا این موج فعلا قصد فرو نشستن ندارد.

 پس از اعتراضات اولیه به حقوق و دستمزد بازیگران زن در هالیوود، آن قدر بحث تبعیض جنسیت در آمریکا داغ شد که حتی تهیه کنندگان برخی فیلم ها مثل «گوست باسترز» یا «11 یار اوشن» تصمیم گرفتند ورژن زنانه اثرشان را بسازند. این مسئله به فیلم «مردان سیاه پوش» هم رسیده.

مجموعه ای که با بازی تامی لی جونز و ویل اسمیت شناخته می شد در قسمت چهارم یکی از نقش های اصلی خودش را در اختیار یک مامور زن خواهد دید. ماموری که به گفته لاری مک دانلد، تهیه کننده این اثر، نقش اساسی و غیر قابل حذفی هم خواهد داشت.

البته مک دانلد اطلاعات بیشتری از فیلم چهارم نمی دهد چرا که این اثر در ابتدایی ترین مراحل تولید قرار دارد. حتی گفته می شود که مشخص نیست این فیلم دنباله 3 فیلم قبل خواهد بود یا به نوعی بازسازی «مردان سیاه پوش» است. حضور ویل اسمیت هم در قسمت چهارم مشخص نشده است.

شایعاتی هم هست که این فیلم قرار است رابطه ای با مجموعه «12 جامپ استریت» هم بر قرار کند. باید دید کدام یک از این شایعات رنگ واقعیت به خود می گیرد.

به گزارش تسنیم؛ نکته جالب این است که وقتی هنوز مشخص نیست اثری قرار است دنباله باشد یا بازسازی، معلوم است که یکی از کلیدی ترین نقش هایش که قابل حذف شدن نیست را یک بازیگر زن بر عهده خواهد داشت.