دزدان دریایی تازه‌نفس راهی کارائیب می‌شوند

0
191

مراحل انتخاب بازیگر پنجمین فیلم «دزدان دریایی کارائیب» رو به اتمام است و این فیلم به‌زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

 فیلم پنجم مجموعه پرفروش «دزدان دریایی کاراییب» که عنوان فرعی «مردان مرده قصه نمی‌گویند» (ِِDead Men Tell No Tales) برای آن انتخاب شده است، با گزینش بازیگران نقش‌های اصلی و فرعی به مرحله فیلم‌برداری نزدیک شده است.

غیر از حضور جانی دپ در نقش اصلی که از بدیهیات این مجموعه سینمایی به‌شمار می‌رود، تاکنون در مورد مذاکره خاویر باردم با شرکت سونی برای برعهده گرفتن نقش منفی فیلم خبری منتشر شده و در مورد احتمال حضور اورلاندو بلوم، جفری راش و جک داونپورت در نقش‌هایی که در بخش‌های قبلی مجموعه ایفا کرده‌اند، سخن به میان آمده است.

ددلاین روز شنبه گزارش داد که تعدادی از بازیگران جوان و تازه‌کار برای نقش‌های فرعی فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» انتخاب شده‌اند.

در این گزارش از تارتن اجرتن بازیگر انگلیسی که به زودی با فیلم‌های «عهد جوانی» و «مردان شاه: سرویس مخفی» به روی پرده خواهد آمد، جورج مکی بازیگر 22 ساله متولد لندن که در فیلم جنگی «مقاومت» همراه با دنیل کریگ و «غرور» با ایملدا استنتن و بیل نایی همراه بوده است، برنتن ثویتز 25 ساله استرالیایی بازیگر «بخشنده» و «شیطان‌صفت»، انسل الگورت، بازیگر 20 ساله آمریکایی «تقصیر تقدیر ما» و «کری» و سام کیلی ایرلندی که سه سال پیش در «باید همینجا باشد» در کنار شان‌پن بازی کرده است، به‌عنوان بازیگران فیلم پنجم «دزدان دریایی کاراییب» نام برده شده است.

«دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» استودیوی دیزنی را یواخیم رانینگ و اِسپِن سندبرگ، فیلم‌سازان نروژی که فیلم موفق و نامزد جایزه اسکار غیر انگلیسی زبان «کُن تیکی» را درباره دریانوردان کاشف در پولینزی ساخته‌اند، کارگردانی خواهند کرد. جری بروکهایمر تهیه‌کننده این فیلم است.

به‌ گزارش فرهنگی آنا،شرکت دیزنی تاریخ 7 ژوئیه 2017 (16 تیر 96) را برای افتتاحیه اکران این فیلم در نظر گرفته است.