در قالب طنز کنایه‌آمیز مریل استریپ نقش دونالد ترامپ را بازی کرد

0
245

مریل استریپ در هیات دونالد ترامپ ظاهر شد و روی صحنه نقش او را ایفا کرد.

 مریل استریپ که ۱۹ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و سه بار این جایزه را به خانه برده است، یک نقش جدید ایفا کرد: او در نقش دونالد ترامپ ظاهر شد و در حالی که چهره‌اش را به شیوه او گریم و موهایش را مدل او درست کرده بود با لهجه این نامزد جمهوریخواهان آمریکا شروع به صحبت کرد.

این نمایش بخشی از برنامه جشن تئاتر عمومی بود که برای گرامیداشت چهارصدمین سالگرد درگذشت شکسپیر در تئاتر دلاکورت نیویورک برگزار شد.

در این برنامه شماری از چهره‌های مشهور از جمله مایکل بلومبرگ شهردار پیشین نیویورک، سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل و لین مانوئل میراندا سازنده نمایش «همیلتون» حضور داشتند.

اسکار اویستیس مدیر هنری این تئاتر به نیویورک تایمز گفت: شک زیادی برای اجرای این نمایش وجود داشت اما کسی هیچ شکی به قدرت مریل استریپ نداشت. هیچکدام از ما او را با گریم و لباسش ندیده بودیم، تا وقتی روی سن آمد.

در این برنامه استریپ در کنار کریستین بارانسکی ‌هم‌بازی‌اش در فیلم «مامامیا» روی صحنه آمد و او نیز در نقش هیلاری کلینتون ظاهر شد. در این نمایش شماری از اشعار شکسپیر که منطبق بر نظرات ترامپ تغیییر کرده بود، از زبان استریپ و با لهجه ترامپ ادا شد.

2101991

انتهای این نمایش با اعلام نام کلینتون به عنوان نامزد رسمی حزب دموکرات هم‌زمان شد.

به گزارش مهر به نقل از یواس‌ای‌تودی، این در حالی است که مایکل مور مستندساز سال پیش اعلام کرده بود بهتر است مریل استریپ رییس جمهوری بعدی آمریکا باشد.