در حاشیه انتخابات؛ قالیباف: باید بخاطر فرهنگ هم که شده کارآمدی دین را به مردم ثابت کنیم

0
130

محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیشب در جمع حامیان خود در مسجد سید اصفهان طی سخنانی با بیان اینکه این منطقه در همه تاریخ ایران به خصوص انقلاب و دفاع مقدس درخشیده است، اظهار داشت: شهدای بزرگ این استان برای همیشه تاریخ ماندگارند.

وی اضافه کرد: شهدای بزرگی همچون خرازی، کاظمی، ردانی‌پور، آقابابایی، میثمی، عرب و … از جمله شهیدانی بودند که در طول جنگ توفیق داشتم با آن مردان بزرگ آشنا شوم.

قالیباف با بیان اینکه یکی از برکات زندگی‌ام همنشینی با شهیدانی همچون میثمی، خرازی و کاظمی بود تصریح کرد: البته من توفیق نداشته و از قافله شهدا باز مانده‌ام؛ البته ما شهیدانی همچون خرازی را زود از دست دادیم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با یادآوری اینکه دوران دوستی‌ام با شهید کاظمی فقط به جنگ محدود نمی‌شد و بعد از جنگ نیز ارتباط جدانشدنی با این شهید داشتم تصریح کرد: من و شهید کاظمی و حاج‌قاسم سلیمانی از باقیماندگان دفاع مقدس بودیم که امکان نداشت 48 ساعت همدیگر را نبینیم؛ آن روزی که ما به اصفهان آمدیم و پیکر شهید کاظمی را به خاک سپردیم شاید آن لحظه سخت‌ترین لحظه عمرم بود زیرا پیکر شهید کاظمی را در بغل گرفتم تا پیکر این شهید را در قبر بگذارم و برای همیشه با این شهید خداحافظی کنم.