در حاشیه انتخابات، علي پروين هم به جمع حاميان قاليباف پيوست

0
385

بخش اعظمي از ورزشكاران و پيشكسوتان حمايت شان را از شهردار تهران ابراز مي‌كنند. دراين بين نام‌هايي ديده مي‌شود كه پيش از اين سابقه نداشت آنها از كسي در چنين كارزاري به صورت مستقيم حمايت كنند. اما آنچه قاليباف در نيروي انتظامي و شهرداري انجام داد دلیلی بود تا مردان ورزش وی را برگزینند.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان از فردا نیوز؛ این ورزشکاران ملّی در رابطه با تصمیمشان می گویند: در دوره‌اي كه قاليباف در رأس فرماندهي ناجا بود پاس به شكل واقعي كلمه به يك تيم حرفه‌اي بدل شد كه در رشته فوتبال بازيكنان متعددي را پرورش داد و به تيم ملي معرفي كرد.اين يعني اهميت دادن به ورزش.

خداداد عزیزی، حماسه‌ساز ملبورن در مصاحبه با تهران مي‌گويد: «روزي كه پاس براي جذب من پيشنهاد داد ثانيه‌اي درنگ نكردم و به‌خاطر شخص قاليباف به جمع آنها پيوستم.»

مربي سابق تيم ملي كشتي آزاد ايران مي‌گويد همه نامزدها در مورد ورزش شعار مي‌دهند اما برويد كارنامه تك تك آنها را در جاهايي كه خدمت كرده‌اند ببينيد و متوجه شويد چقدر به ورزش اهميت داده‌اند.از منظر برزگر اين تنها قاليباف است كه در ادوار مختلف نشان داده دلش با ورزشي هاست.او به ساختار تكرار نشدني پاس نيروي انتظامي اشاره مي‌كند و سپس به بخش ورزش محلات شهرداري تهران مي‌رسد.

مربي سابق تيم ملي كشتي آزاد اعتقاد دارد قاليباف در عمل نشان داد است به ورزش علاقه‌مند است و آن را از دغدغه‌هاي اصلي‌اش مي‌داند.علاوه بر اين دو، نفرات ديگري مثل حميد سوريان، اميررضا خادم،عليرضا دبير، احسان لشكري،خديجه آزادپور،عليرضا منصوريان و همچنين علي پروين هم بودند كه جمله مشتركشان در حمايت از قاليباف اين بود: «او مديري امتحان پس داده است كه نشان داده بيشتر از ساير مردان سياست،جنس ورزش را درك مي‌كند و دلسوز اين قشر است.»

بهداد سليمي هم در اين بين علاوه برحمايت كلامي در سفر قاليباف به مازندران به استقبال او رفت تا اينچنين به مديري از جنس سياست اداي دين كند كه همواره نگاه ويژه‌اي به ورزشكاران داشته است. علاوه بر اين افراد نفرات ديگري هم بودند كه طي چند روز گذشته به صورت رسمي حمايت شان را از شهردار تهران ابراز داشتند؛ محمد رضا طالقاني، محمدرضا خلعتبري، حنيف عمران‌زاده،هادي نوروزي، عسگري محمديان، حسين اجاقي،ميرشاد ماجدي، پريسا فرشيدي،فرشاد پيوس، رضا شاهرودي، مهرداد اولادي، كميل قاسمي، حسين عبدي، رضا يزداني، عليرضا نصرآزاداني،عليرضا رضايي،ابراهيم جوادي، حسين ملاقاسمي،ندا زارع و محسن حاجيلو.