در برنامه نود چه گذشت؟ از صبحت های فرشته تا جنجال داوری فولاد و استقلال

0
144

عادل فردوسی پور ضمن تسلیت درگذشت صدها تن از هموطنان در حادثه منا گفت اواخر هفته مراسم تشییع پیکر این عزیزان در سراسر کشور حتما خیلی باشکوه برگزار خواهد شد که خیلی مظلومانه رفتند.

به گزارش نود؛ در این زمینه در برنامه امشب صحبت خواهیم کرد تلاشی توسط جامعه هنر و رسانه انجام شده تا با حضور میلیونی مردم توجه سازمان ملل به این مسئله جلب شود. موزه صلح تهران کمپینی راه انداخته تا با جمع آوری امضا مردم اعتراض خودشان را به حادثه مکه نشان دهند و متن این اعتراض برای بان کی مون دبیرکل سازمان ملل ارسال خواهد شد. برای شرکت در این به سایت موزه صلح مراجعه کرده و یا یک پیامک بدون متن به شماره ۲۰۰۰۰۰۹۰ (دو ، پنج صفر ، نود) ارسال کنید.

سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین دفاع راست پس از انقلاب پس از مسابقه بهترین دروازه بان در هفته گذشته پخش شد. مجری برنامه نود گفت یک بار دیگر از شما خواهشمندیم انصافا رنگ قرمز و آبی و باشگاه را اصلا مدنظر قرار ندهید و به کسی که فکر می کنید واقعا حقش هست عنوان بهترین بازیکن بعد از انقلاب برایش بماند را انتخاب کنید. به جز خسرو حیدری، جاود زرینچه و حسین کعبی افراد دیگری هم می توانستند در میان گزینه ها باشند که نزدیک ترین آنها نعیم سعداوی و شاهین بیانی بودند.

تیزری از آن چه در برنامه امشب نود رخ خواهد داد پخش شد.گرافیک تیزرهای برنامه هم به مناسبت پاییز به کلی عوض شد.

تصاویری از قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا پخش شد و به همین بهانه فروزان سلیمانی سرمربی و فرشته کریمی بازیکن تیم فوتسال بانوان به عنوان مهمان ویژه به استودیو آمدند.

سلیمانی: اکثر بازیکنان لیگ بانوان مجانی بازی می کنند

سلیمانی سرمربی تیم فوتسال بانوان درباره قهرمانی تیم کشورمان گفت: ما اردوها و تمرینات سخت زیادی داشتیم و هدف ما با توجه به دوم شدن در مسابقات دوره قبل کسب عنوان قهرمانی بود. خدا را شکر همه چیز خوب بود و بازی های خوبی انجام دادیم و قابلیت و توانایی بچه های ما آن قدر بالا بود که مقابل این تیم های سخت به برتری برسیم و قهرمان شدیم.
سلیمانی در پاسخ به این که چه مدت هدایت این تیم را به عهده داشت گفت: از فروردین سال ۹۳ یک سال و نیم سرمربی بودم.

سرمربی تیم ملی درباره جای خالی نیلوفر اردلان در این مسابقات به دلیل مشکل خروجی گفت: خانم اردلان یکی از بازیکنان خوب ما بود و از وقتی به اردو آمد آن قدر انرژی داشت که همه بچه ها را شارژ کرد و هیچ وقت او را این قدر آماده ندیده بودم. وقتی نامشان در لیست نهایی قرار رفت قبل از اعزام ایشان آمدند و گفتند مشکل شخصی دارند و نمی توانند بیایند با این حال امیدوارم او مشکلش حل شود و در اردوهای بعدی ما حاضر باشند.

سلیمانی درباره مسابقات آتی این تیم گفت: جام جهانی فوتسال بانوان آذرماه در گواتمالا برگزار خواهد شد و مطمئنا با آمادگی و امکانات بهتر در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی درباره مبلغ قراردادها در لیگ فوتسال بانوان گفت: فقط ۲ یا ۳ باشگاه مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنند و بقیه بازیکنان برای تیم ها رایگان بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان در پایان با تشکر از پخش تصاویر بازی های تیم بانوان گفت: از پخش تصویر بازیکنانم در تلویزیون ذوق‌زده شدیم و خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد و از کسانی که اجازه دادند این کار انجام بشود تشکر می‌کنم.

فرشته کریمی: ۱۰ سال پیش می گفتند مگر شما فوتبال بازی می کنید

فرشته کریمی بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: ۱۰ سال است من عضو تیم ملی فوتسال هستم اما سال های اول بعضی ها می پرسیدند مگر خانوم‌ها هم فوتبال بازی می‌کنند؟ الان با توجه به پخش بازی های شرایط فرق کرده و بازی ما دیده می شود.

وی ادامه داد: خود من طرفدار پرسپولیس هستم و از بازی وحید شمسایی و اصغر حسن زاده هم الگوبرداری می کنم و در تیم های خارجی نیز طرفدار رئال مادرید و کریس رونالدو هستم.

کریمی در ادامه گفت: ما مثل زمان علی آقای پروین که پولی در فوتبال نبود برای دل خودمان بازی کردیم و اسطوره شدیم. البته خود من عضو تیم پرسپولیس بودم و در زمان آقای رویانیان با باشگاه قرارداد بستم که تا زمانی که ایشان بودند پولم را دادند اما پس از رفتن ایشان ۷ مدیرعامل عوض شده و پول ما را پرداخت نکرده. در مسابقات قبلی که نایب قهرمان شدیم هم فدراسیون فوتبال ۲ سکه بهار آزادی به ما داد.

کریمی ضمن تسلیت به خانواده های درگذشتگان حادثه مکه گفت پدر و مادر من هم به سفر حج رفته بودند و این روزها خیلی سخت گذشت.

قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه هفته گذشته به کمک مهمانان برنامه انجام شد.

گزارش بازگشت ملی پوشان فوتسال بانوان به کشور پس از قهرمانی آسیا پخش شد.

گزارشی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و صحبت با فوتبالی هایی که در آن سال ها درگیر جنگ بودند پخش شد.

۵۴ دقیقه پس از آغاز برنامه آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که ۸۷۰ هزار نفر شرکت کرده بودند.