در اقدامی غافلگیرکننده ریدلی اسکات کوین اسپیسی را از فیلمش حذف کرد

0
179

ریدلی اسکات قصد دارد در فیلم جدیدش که تنها چند هفته دیگر قرارست اکران شود،‌ طی پروسه‌ای سخت و پیچیده صحنه های مربوط به کوین اسپیسی را حذف و با حضور بازیگر دیگری جایگزین کند.

 در حرکتی خارق‌العاده و بسیار گران‌قیمت، ریدلی اسکات تنها چند هفته پیش از این که فیلم تریلر جدید «کل پول‌های دنیا» اکران شود، می‌خواهد کوین اسپیسی را از آن حذف کند.

به جای اسپیسی، کریستوفر پلامر حالا مسئولیت ایفای نقش شخصیت جی. پال گتی را در این داستان حقیقی بدنام درباره سرقت نوه ۱۶ ساله‌اش جان پال گتی سوم در سال ۱۹۷۳ بر عهده خواهد داشت.

این فیلم قرار بود فیلم اختتامیه فستیوال انستیتوی فیلم آمریکا باشد اما به اصرار اسکات از آن فستیوال هم بیرون کشیده شد. تاریخ اکران بیست‌ودوم ماه دسامبر برای این پروژه تعیین شده تا از طریق استودیوی ترای‌استار متعلق به کمپانی سونی روی پرده برود. با وجود تمام فیلمبرداری‌های دوباره‌ای که باید انجام شود تا امروز تاریخ اکران این فیلم تغییر نکرده، اما منابع آگاه می‌گویند اگر یک نفر بتواند در چنین بازه‌ای فیلمبرداری دوباره انجام دهد و هنوز فیلم را برای تعطیلات کریسمس به سینماها برساند، آن یک نفر ریدلی اسکات است.

این فیلمساز تصمیم جایگزینی اسپیسی را خودش گرفت و اواخر چهارشنبه آن را به سونی اعلام کرد. ظاهرا پلامر از ابتدا انتخاب اصلی اسکات برای ایفای این نقش بود، اما مدیران ارشد استودیو نامی بزرگ‌تر را برای این نقش می‌خواستند.

اسپیسی فقط به اندازه هشت روز برای این پروژه فیلمبرداری کرده بود چون بسیاری از صحنه‌هایش فقط شامل خود او می‌شدند. مارک والبرگ و میشل ویلیامز هم در این فیلم در نقش شخصیت‌های وکیل و دختر جی. پال گتی بازی می‌کنند. انتظار می‌رود هر دوی آنها برای فیلمبرداری دوباره صحنه‌ها بازگردند.

هنوز مشخص نیست اسکات دقیقا چطور می‌خواهد جایگزینی اسپیسی و پلامر را در مراحل تهیه عملیاتی کند، اما بازگرداندن تمام بازیگران برای فیلمبرداری دوباره تمام صحنه‌ها و به پایان بردن فیلم در بازه زمانی باقی‌مانده کاری بسیار سخت خواهد بود. یک احتمال دیگر که به همان اندازه پیچیده است هم می‌تواند استفاده از جلوه‌های بصری باشد. یکی از بزرگترین چالش‌های استفاده از جلوه‌های بصری در مورد این فیلم می‌تواند این باشد که بسیاری از صحنه‌های اسپیسی در لوکیشن‌های مختلفی فیلمبرداری شده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «کل پول دنیا» جدیدترین پروژه‌ای است که بعد از اتهامات سوء‌استفاده جنسی علیه اسپیسی او را کنار می‌گذارد. نتفلیکس اعلام کرد که این بازیگر را از فصل ششم «خانه پوشالی» کنار گذاشته است و فیلم بیوگرافیکی «گور» با نقش‌آفرینی اسپیسی در نقش گور ویدال ساخته نخواهد شد.