«دد پول ۲» بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در جهان فروخت

0
246

«دد پول ۲» با اکرانش در آخر هفته‌ای که گذشت موفق شد تا فروشی ۳۰۱.۳ میلیون دلاری را در سطح جهان به نام خود ثبت کند.

در حالی که «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» به فروش موفق خود ادامه می‌دهد «دد پول ۲» موفق شد تا با فروش ۱۲۵ میلیون دلاری در راس باکس آفیس آمریکا قرار بگیرد.

«دد پول ۲» به کارگردانی دیوید لیچ در بازار جهانی با نمایش در ۸۱ بازار، بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلمی از کمپانی فاکس را در همه تاریخ رقم زده است. هنوز چین به تماشای فیلم ننشسته و معلوم نیست این فیلم چه زمانی آنجا اکران شود.

این فیلم «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» را به رتبه دوم راند تا این فیلم ابرقهرمانی در چهارمین هفته اکرانش با فروش ۲۸.۷ میلیون دلار دیگر، جایگاه دوم را از آن خود کند. مجموع فروش «انتقام جویان»‌ در باکس آفیس آمریکا به رقم ۵۹۵ میلیون دلار رسیده است.

در بازار جهانی نیز این فیلم ۸۴.۴ میلیون دلار دیگر فروش کرد که ۵۳.۷ میلیون دلار آن از بازار چین بود. مجموع فروش بین‌المللی این فیلم یک میلیارد و ۲۱۸ میلیون دلار شده و با احتساب بازار آمریکا فروش کلی یک میلیارد و ۸۱۳ میلیون دلار را کسب کرده و  چهارمین فیلم پرفروش تاریخ نام گرفته است.

«کلوپ کتاب» فیلم دیگر تازه وارد هفته با فروش ۱۲.۵ میلیون دلار سومین جایگاه را کسب کرد. این فیلم ساخته بیل هولدرمن با بازی دایان کیتون، جین فوندا، کندس برگن و مری استین‌برگن ماجرای چهار دوست قدیمی را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند یک کتاب پرفروش را با هم بخوانند.

فیلم «زندگی مهمانی» در دومین هفته نمایشش از نمایش در ۳۶۵۶ سالن سینما ۷.۷ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۳۱ میلیون دلار رساند.

« Breaking In» نیز در دومین هفته نمایش خود ۶.۵ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۲۸.۷ میلیون دلار رساند.

دیگر فیلم تازه وارد به باکس آفیس آمریکا «سگ‌های نمایشی» است که فروشی ۶ میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم خانوادگی درباره یک سگ پلیس است.

کمدی « Overboard» نیز در سومین هفته اکرانش ۴.۷ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۳۶.۹ میلیون دلار رساند و فیلم هفتم باکس آفیس آمریکا شد.

به گزارش مهر به نقل از موجو نیوز، «یک جای بی‌صدا» در مکان هشتم با فروش ۱۷۶.۲ میلیون دلار پس از ۷ هفته، «رمپیج» در مکان نهم با فروش کلی ۹۲.۴ میلیون دلار پس از ۶ هفته و «حس خوبی دارم» ‌در مکان دهم باکس آفیس آمریکا با مجموع فروش ۴۶.۵ میلیون دلار پس از ۵ هفته جای دارند.