دخترانی با انگیزه‌هایی به رنگ طلا..

0
136

بازیکنان تیم فوتسال بانوان پس از صعود به فینال برای نخستین بار در طول تاریخ گفتند که می‌خواهند قهرمان شوند و طلایی باشند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان با درخشش در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با پنج برد پیاپی فینالیست شدند و باید جمعه از ساعت 19 به وقت محلی برای مدال طلا با ژاپن بجنگندند.

برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال اظهاراتی درباره فینال داشتند که در ادامه می‌خوانید:

* فرشته کریمی

مسابقات آسیایی بالاترین سطح فوتسال بانوان است. ما هنوز چیزی به عنوان جام جهانی نداریم و هر مقامی که می‌خواهیم باید در اینجا کسب کنیم. خدا را شکر می‌کنم که به خط آخر رسیدیم و فینالیست شدیم. امیدوارم که مدالی که می‌گیریم طلایی باشد. من نقره‌ای شدن را دوست ندارم و می‌خواهم قهرمان باشم.

* پریا نوروزی

نتیجه‌ 20 ماه تلاشمان را می‌گیریم. ان‌شاءالله قهرمان می‌شویم. من اصلا انتظار نداشتم سطح تیم‌ها اینقدر بالا باشد. مسئولان ورزش ایران از نزدیک بازی ما را دیدند. ان‌شاءالله وقتی که به ایران بر می گردیم نگاهشان نسبت به فوتسال بانوان عوض شود.

* نسیمه غلامی

این دوره از بازی‌ها واقعا سطح خوبی داشت. وقتی قرعه کشی مسابقات را دیدیم، فکر می‌کردیم که ویتنام و هنگ کنگ حریفان جدی برای ما نباشند و فقط روی تایلند حساب باز کرده بودیم. اما اینجا بازی به بازی با هم هنماهنگ تر شدیم. قبلا فکر می‌کردیم به مالزی می‌توانیم 10 گل بزنیم، اما در اینجا آنها را پنج بر یک بردیم. خوشبختانه به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم. اولین بار است که به فینال رسیدیم. امیدوارم که طلا بگیریم و نشان دهیم که ورزش بانوان پیشرفت کرده است.

* فرزانه توسلی

از فینالیست شدن بسیار خوشحالم. ما تا قهرمانی یک پله راه داریم. همه به طلا فکر می‌کنیم و برای این مهم تلاش می‌کنیم. از تک تک بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون تشکر می‌کنم. امیدوارم که این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و ما شایستگی آن را داریم و ان‌شاءالله با طلا بر می‌گردیم.

* فاطمه اعتدادی

یکی از دلایل اصلی ما در صعود به فینال همدلی و یکدستی تیم بود. برای ما مهم نبود که چه کسی گل می‌زند، فقط می‌خواستیم برنده باشیم و افتخارآفرینی کنیم. از مسئولان تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. امیدوارم که اولین مدال طلای تیمی بانوان به نام فوتسال ثبت شود و در تاریخ ماندگار شویم.

* نسترن مقیمی

اولین سال حضورم در تیم ملی مصادف شد با بازی‌های آسیایی . خوشحالم که این مصادف شد با بازی‌های آسیایی. خوشحالم که در اولین حضورم فینالیست شدیم. خوشحال تر می شوم که اگر قهرمان شویم و بعد از 50 سال اولین مدال طلا را در بخش تیمی ورزش بانوان کسب کنیم.