داونی جونیور سریالی درباره عراق می سازد

0
387

کمپانی تیم داونی متعلق به رابرت داونی جونیور سریالی درام با موضوع عراق برای شبکه تلویزیونی سینه‌مکس می‌سازد.

 شبکه سینه‌مکس ساخت سریال «باشگاه تفریحی بغداد» پروژه درامی را از کمپانی تیمِ داونی که متعلق به رابرت داونی جونیور و سوزان داونی است در مراحل اول تهیه و توسعه قرار داده است.

فیلمنامه این سریال توسط دیو اندرون، نویسنده سریال «توجیه‌شده» و با اقتباس از یک مقاله به همین نام از جاشوآ بیرمن روزنامه‌نگار پرکار نوشته شده است. بیرمن کسی است که داستان «فرار بزرگ»‌اش تبدیل به پایه ساخت فیلم سال ۲۰۱۲ «آرگو» شد و در نهایت جایزه اسکار بهترین فیلم سال را به خود اختصاص داد.

داستان «باشگاه تفریحی بغداد» درباره یکی از سربازهای نیروهای ویژه است که بعدها سربازی مزدور می‌شود و …

کمپانی تیم داونی با همکاری وارنر هورایزون تلویژن در حال تهیه‌کنندگی این سریال است. رابرت داونی جونیور، سوزان داونی و آماندا بورل از تیم داونی با همراهی اندرون و بیرمن مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را بر عهده خواهند داشت. «باشگاه تفریحی بغداد» توسط آتاویست چاپ شده بود و پیش از این شبکه اچ‌بی‌او آن را برای ساخت تحت نظر گرفته بود.

داونی‌ها که کمپانی تیم داونی‌شان را در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی کردند، همیشه تلویزیون را به عنوان یکی از اولویت‌های‌شان قرار داده‌اند. آن‌ها در دو سال گذشته چندین پروژه تلویزیونی از جمله یک سریال درام دهه ۱۹۸۰‌ای در شبکه شوتایم تولید کرده‌اند.

شبکه سینه‌مکس هم توانسته در چند سال اخیر و با پخش سریال‌های پرطرفداری از جمله «Banshee» و «The Knick» برای خود آوازه‌ای به عنوان خانه سریال‌های اصیل و خلاقانه جدید به دست بیاورد.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، رابرت داونی جونیور با بازی در «مرد آهنی» پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۴ بود.