دامی برای فاکس، دل تورو و پتینسن

0
213

جمی فاکس و بنیسیو دل‌تورو در فیلم «دام» به کارگردانی هارمونی کورین، کارگردان «تعطیلات بهاری» بازی خواهند کرد. احتمال دارد رابرت پتینسن نیز در این فیلم حضور داشته باشد.

 دو بازیگر برنده جایزه اسکار، جمی فاکس و بنیسیو دل‌تورو در یک درام دلهره‌آور جنایی با عنوان «دام» (The Trap) بازی خواهند کرد. در این فیلم که هارمونی کورین، سازنده «تعطیلات بهاری» (Spring Breakers)  فیلم‌نامه‌اش را نوشته است و آن را کارگردانی خواهد کرد، این دو بازیگر در یک ماجرای پیچیده انتقامجویی درگیر می‌شوند.

داستان «دام» در ایالت‌های جنوبی آمریکا می‌گذرد و قهرمانان آن دو دوست دوران کودکی هستند که اکنون به آستانه چهل سالگی رسیده‌اند. یکی از این دو نفر بسیار موفق و مرفه است و دیگری بیشتر عمر خود را پشت میله‌های زندان سپری کرده و هنگامی که از زندان آزاد می‌شود برای تسویه حساب به نزد دوست قدیمی خود می‌رود. 

در همین حال گاردین روز چهارشنبه خبر داد که احتمالاً رابرت پتینسن، بازیگر مجموعه «گرگ‌و‌میش» و فیلم‌های «نقشه‌هایی برای ستارگان» و «جهان‌شهر» دیوید کراننبرگ نیز در فیلم «دام» بازی خواهد کرد.

به ‌نوشته گاردین، رابرت پتینسن مدتی پیش گفته است: «من ممکن است کار مشترکی با هارمونی کورین داشته باشم که از 17 سالگی آرزوی کار کردن با او را داشته‌ام (پتینسن اکنون 28 سال دارد) … من مدام از او پرسیده‌ام که فیلم تازه‌اش درباره چیست ولی او جواب مرا نداده است.»

فیلم‌برداری «دام» قرار است در زمستان اوایل سال آینده میلادی انجام شود.

جمی فاکس متولد 1967 در تگزاس از 25 سالگی وارد حرفه بازیگری شده و در فیلم ‌هایی مانند «علی»، «هم‌دست»، «قلمروی پادشاهی»، «جانگو زنجیر گسیخته» و «سقوط کاخ سفید» بازی کرده است. وی در سال 2004 برای بازی ایفای نقش ری چارلز موسیقیدان در فیلم «ری» برنده جایزه اسکار بازیگر مرد نقش اصلی شد.

به‌ گزارش آنا به‌نقل از هالیوود ریپورتر، بنیسیو دل‌تورو متولد 1967 در پورتوریکو، بازیگری حرفه‌ای را از بیست سالگی شروع کرد. از جمله فیلم‌هایی که دل‌تورو در آنها بازی کرده می‌توان به «جواز کشتن»، «دونده سرخپوست»، «مظنونان همیشگی»، «ترس و غارت در لاس‌وگاس»، «21 گرم»، «چه»، «مرد گرگ‌نما»‌ و «نگهبانان کهکشان»، «وحشی‌ها» و فیلم «ترافیک» استیون سودربرگ که برای آن در سال 2000 برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد، اشاره کرد. دل‌تورو در ماه‌های آینده با «اسکوبار: بهشت گمشده»، «گناه ذاتی»، «پروژه بدون عنوان ترنس مالیک»، «شاهزاده کوچک» و «سیکاریو» روی پرده حضور خواهد داشت.