داعش دومین خبرنگار آمریکایی را هم سر برید

0
229

گروه تروریستی داعش امروز (سه شنبه) با انتشار یک نوار ویدئویی جدید تصاویر سر بریدن دومین خبرنگار آمریکایی کروگان این گروه را نیز منتشر کرد.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از سی ان ان داعش پیشتر تهدید کرده بود اگر آمریکا به حملات هوایی خود به داعش پایان ندهد سر دومین خبرنگار آمریکایی گروگان این گروه را هم خواهد برید.

در ویدئوی جدید ۳ دقیقه ای که ” دومین پیام به آمریکا ” نام دارد یک فرد نقاب دار عضو گروه داعش سر ” استیون ساتلوف” را می برد.

داعش در این ویدئو تهدید کرد اگر حملات به این گروه پایان نیابد این گروه سر ” دیوید هینز” شهروند بریتانیایی گروگان این گروه را نیز خواهد برید.

در این ویدئو خبرنگار آمریکایی پیش از بریده شدن سرش سخن می گوید و می گوید : او دارد بهای مداخله جویی آمریکا در عراق را می پردازد.

آدمکش داعش در این ویدئو در پیامی خطاب به باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا می گوید: مادامی که موشک های شما مشغول کشتار مردم ما هستند چاقوهای ما نیز گلوی شهروندان شما را خواهد برید.

گروه داعش ویدیوی سربریدن استیون ساتلوف را “دومین پیام به آمریکا” نام گذاشته است. به گزارش صدای آلمان، هفته گذشته مادر “استیون سوتلوف” در پیامی از گروه داعش خواست فرزندش را آزاد کنند. این خبرنگار برای نشریات آمریکایی تایم و فارین پالیسی از حوادث سوریه گزارش تهیه می‌کرد.

دولت آمریکا اعلام کرده  است که هنوز نمی‌تواند واقعی بودن تصاویر منتشر شده از سوی داعش را تایید کند.