داعش بار دیگر ایران را تهدید به حمله تروریستی کرد

0
296

داعش با انتشار فیلم جدیدی علاوه بر ایران، آمریکا، روسیه و چین، این بار مکزیک و ژاپن را نیز تهدید به حملات تروریستی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی بی تایمز؛ داعش با انتشار فیلم جدید، تمام کشورهایی که به نوعی با این گروه تروریستی در سوریه و عراق مبارزه می‌کنند را به انتقام و انجام عملیات خرابکارانه تهدید کرد. هنگام پخش فیلم، صدایی که انگلیسی را کاملا روان صحبت می‌کند، شنیده می‌شود. گوینده می گوید: حملات علیه داعش، حمله به اسلام است و تمام کشورهایی که علیه داعش در سوریه و عراق می‌جنگند شامل ایران، روسیه و آمریکا، کافر هستند.

مقایسه قلمرو داعش با کشورهای انگلیس، بلژیک و قطر
مقایسه قلمرو داعش با کشورهای انگلیس، بلژیک و قطر

گوینده فیلم داعش در ادامه به گستردگی قلمرو این گروه اشاره و آن را با کشورهای کوچکی مانند انگلیس، بلژیک و قطر مقایسه می‌کند. گوینده مدعی می‌شود قلمرو کنونی داعش از مساحت کشور انگلیس بزرگتر است و 8 برابر بلژیک و 30 برابر قطر است.

529857_109این فیلم دارای کیفیت گرافیکی بالا همراه با جلوه‌های ویژه فراوانی است. گوینده ارتش آمریکا را بسیار ضعیف توصیف می‌کند و می‌گوید: آنها با 60 کشور متحد شده‌اند تا علیه داعش بجنگند، آنها ائتلاف شیطان هستند. هرچقدر تعداد این ائتلاف شیطانی بیشتر شود، ما در عزم خود راسخ‌تر خواهیم شد.

529849_904

داعش پس از حملات تروریستی پاریس، چند فیلم تهدیدآمیز منتشر کرده بود. آنها مسئولیت چندین حمله تروریستی مختلف در گوشه و کنار جهان را برعهده گرفتند و در یکی از فیلم‌ها، نیویورک و واشینگتن را به انجام حمله تروریستی همانند حملات پاریس تهدید کردند.