داستان واقعی کارتن‌خوابی که نویسنده شد، کلید خورد

0
496

جان وویت، رنی زلوِگر، گرگ کینیار و جیمون هونسو به گروه بازیگران فیلم «همان‌گونه متفاوت که من هستم» شرکت پارامونت پیوستند.

 پروژه تولید فیلم درام «همان‌گونه متفاوت که من هستم» به عنوان اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند مایکل کارنی با حضور تعدادی از بازیگران طراز اول   کلید ‌خورد. به‌نوشته انترتینمنت ویکلی، جان وویت (بازیگر «کابوی نیمه شب»، «مأموریت غیرممکن»، «مخمصه») رنی زلوِگر («خاطرات بریجیت جونز»، «جری مگوایر»، «شیکاگو») ، گرِگ کینیار («خورشید خانم کوچک»، «بهترین شکل ممکن») و جیمون هونسو («آمیستاد»، «الماس خونین» و «گلادیاتور») به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.

ران هال (چپ)، دلال آثار هنری در کنار دنوِر مور (راست)، مرد بی‌خانمانی از خیابان‌های فورت وورث تگزاس که به  یک نویسنده تبدیل شد. دنور مور سال 2012 در سن 75 سالگی درگذشت.
ران هال (چپ)، دلال آثار هنری در کنار دنوِر مور (راست)، مرد بی‌خانمانی از خیابان‌های فورت وورث تگزاس که به یک نویسنده تبدیل شد. دنور مور سال 2012 در سن 75 سالگی درگذشت.

به‌ گزارش آنا، نام مایکل کارنی علاوه بر کارگردان «همان‌گونه متفاوت که من هستم»، به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس همراه با آلکساندر فورد و ران هال در عنوان‌بندی خواهد آمد. فیلم بر اساس کتاب خاطراتی با همین عنوان به قلم ران هال، دنوِر مور و لین وینسنت ساخته می‌شود که در سال 2006 در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

در این داستان، هال (کینیار) که یک دلال آثار هنری است با مردی بی‌خانمان (هونسو) دوست می‌شود تا به‌نحوی زندگی در حال فروپاشی خود با همسرش (زلوِگر) را نجات بدهد. این دوستی غیرمحتمل باعث می‌شود آن سه نفر وارد ماجراهای تازه و سفری می‌شوند که باعث می‌شود هال بعد از سالیان طولانی به ملاقات پدرش (وویت) برود.

فیلم‌برداری «همان‌گونه متفاوت که من هستم» از 27 اکتبر (5 آبان) در جکسن میسی‌سی‌پی آغاز شده است.