داستان ترسناک «استفن کینگ» سریال می‌شود

0
382

شبکه تلویزیونی «اسپایک تی‌وی» از ساخت سریال 10 قسمتی «مه» با الهام از رمان معروف «استفن کینگ» جنایی‌نویس آمریکایی خبر داد.

فیلم اقتباسی «مه» سال 2007 به کارگردانی «فرانک دارابونت» به روی پرده رفت و حالا پس از گذشت چندین سال، نمونه تلویزیونی این اثر ادبی در دست تولید قرار می‌گیرد.

«استفن کینگ» خالق بیش از ‌200 اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. او نویسندگی را در سن هفت‌سالگی و بعد از پیدا کردن یک صندوقچه‌ حاوی کتاب‌های جنایی آغاز کرد و با نام‌های مستعار «ریچارد باچمن» و «جان سوئیتن» تاکنون آثار متعددی نوشته است. رمان‌های «کینگ» چنان با استقبال گرمی از سوی خوانندگان او روبه‌رو شد که دیری نپایید به سینما نیز راه یافت.

کارگردانان مطرح با اقتباس از رمان‌های او فیلم‌های بسیاری ساخته‌اند؛ فهرست برخی از این فیلم‌ها که با بازی درخشان بازیگران نام‌دار بر پرده رفته از این قرار است: «مسیر سبز»، «رهایی از شائوشنگ» و «مه» به کارگردانی «فرانک دارابونت»، «میزری» به کارگردانی «راب راینر» و «1408» به کارگردانی «مایکل هاف استروم».

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، سریال تلویزیونی جدید «مه» که دستور ساخت آن از فوریه امسال صادر شده، قرار است سال 2017 در قالب 10 قسمت یک‌ساعته به روی آنتن برود. داستان «مه» درباره مردم شهری است که مورد تهاجم موجودات عجیب، ترسناک و فوق‌العاده خطرناک قرار می‌گیرند.

www.theguardian.com