دادستان تهران نسبت به گسترش روسپی گری در محل های پرتردد تهران هشدار داد

0
350

دادستان تهران، عباس جعفری دولت آبادی، هشدار داده است که چهرۀ پایتخت به دلیل حضور زنان تن فروش، متکدیان، کودکان کار، فروشندگان دوره گرد…نامناسب است و ضروری است چاره ای برای رفع این معضلات اندیشیده شود. دادستان تهران از سازمان بهزیستی خواسته زنان تن فروش را از سطح شهر جمع کرده و تحت پوشش قرار دهد.

عباس جعفری دولت آبادی که این سخنان را در جمع سرپرستان دادسراها و معاونان دادستان و رییس و مدیران سازمان بهزیستی ایراد کرده، اعتراف نموده است که چهارراه ها و اتوبان های پر تردد به محل فعالیت زنان روسپی، متکدیان، کودکان کار و دست فروشان تبدیل شده است.

عباس جعفری دولت آبادی گفته است که دادستانی و سازمان بهزیستی وظیفۀ جلوگیری از افزایش طلاق و فرار دختران از خانه ها را ندارند، اما، بروز این آسیب های مشکلاتی را برای دادسراها و سازمان بهزیستی به وجود آورده است. دادستان عمومی و انقلاب تهران از تشکیل دادسرای ویژه رسیدگی به پرونده های کودک آزاری در چهار ناحیه تهران خبر داده و افزوده است که ایجاد برخی ساختارها مانند اردوگاه های ترک اعتیاد و امکان نگهداری کودکان در اختیار دادستانی نیست.
به گزارش خبرگزاری فرانسه؛عباس جعفری دولت آبادی همچنین اعتراف کرده است که برغم دامنۀ گستردۀ این آسیب ها هیچ دستگاه دولتی حاضر به قبول مسئولیت نیست و تلاش خود را برای مواجهه با آسیب های اجتماعی منوط به همکاری سایر نهادها و سازمان ها می کند.