خودکشی یک زندانی در زندان مرکزی کرج

0
460

روز جمعه ۲۳ مرداد ماه زندانی مالک عزت پور حدودا ۴۰ ساله که ۴ سال به اتهام مالی  در زندان مرکزی کرج زندانی است  اقدام به خودکشی نمود و به بیمارستان منتقل گردید.

او حوالی ساعت ۰۷:۰۰ صبح  به محض باز شدن درب هواخوری از  تیربرق بالا رفت و از پشت خودش را به زمین کوبید که منجر به شکستن جمجمه  و خونریزی وی از ناحیه  بینی و دهان شد. پس از گذشت مدتی وی را از زندان به یکی از بیمارستانهای کرج منتقل کردند.

زندانیانی که با اتهامات مختلف مواجه هستند گاها سالها بلاتکلیف و با شرایط غیر انسانی  در زندان بسر می برند و قاضی پرونده از طریق رابط های خود مبالغ نجومی رشوه در اذای رسیدگی به پرونده آنها را تقاضا می کنند و از آنجایی که زندانیان قادر به پرداخت این رشوه ها نیستند برای رهایی از شرایط غیر انسانی و طاقت فرسا اقدام به خودکشی می نمایند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، آخوند صادق لاریجانی که رئیس منتصب قوه قضاییه ولی فقیه می باشد  علاوه بر صدور احکام ضدبشری اعدام اقدام به راه اندازی یک دستگاه فاسد ، تبهکار ، رشوه گیر تحت عنوان قوه قضاییه نموده است. آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت است که تا به حال اقدام به تایید و صدور فرمان اجرای حکم اعدام هزاران نفر در ایران نموده است.