خواننده افسانه‌ای «بیتل‌ها» در دزدان دریایی کارائیب

0
607
پل مک‌کارتی خواننده سرشناس بریتانیایی قرار است به بازیگران «دزدان دریایی کارائیب : مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند» اضافه شود.

 پس از پایان فیلمبرداری آخرین فیلم از سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ کارگردانان فیلم و جری بروکهایمر تهیه‌کننده فیلم تصمیم گرفتند که یک صحنه دیگر با حضور کوتاه پل مک‌کارتی به فیلم اضافه کنند.

پیش از این نیز کیت ریچاردز خواننده رولینگ استونز در فیلم «دزدان دریایی کارائیب : پایان جهان» نقش پدر کاپیتان جک اسپارو را بازی کرده بود.

در پنجمین فیلم «دزدان دریایی کارائیب» باز هم جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو در کنار بازیگرانی چون جفری راش و اورلاندو بلوم بازی می‌کند. خاویر باردم در این فیلم ایفاگر نقش منفی داستان است.

گفته می‌شود که در این فیلم برای ایجاد فضا برای نقش خاویر باردم، نقش کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ کوچک‌تر شده است. دپ پیش از این گفته بود که «مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند» شاید آخرین فیلم از سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» خواهد بود.

به گزارش گاردین به نقل از خبرآنلاین، کمپانی دیزنی حدود 250 میلیون دلار صرف ساختن آخرین فیلم «دزدان دریایی کارائیب» کرده است. این سری فیلم‌های علیرغم اقبال اندک منتقدان سینمایی از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و در مجموع بیش از 3.7 میلیارد دلار در سرتاسر جهان نصیب سازندگان خود کرده‌اند.