خوابیدن ملی‌پوشان ایران در ایستگاه مترو!

0
347

سرمربی تیم ملی کاراته درباره انتشار تصویر عجیب از استراحت ملی پوشان در ایستگاه قطار لهستان توضیح داد.

 تیم ملی کاراته ایران چند روز قبل در بازی های جهانی لهستان شرکت کرد و توانست با یک طلا و ۴ نفره بهترین نتیجه تاریخ ایران در این مسابقات را کسب کند. بعد از گذشت چند روز از بازگشت این تیم، تصویری از ملی پوشان ایرانی در لهستان منتشر شده که به شکل عجیبی روی زمین و کنار ایستگاه قطار استراحت می کنند.

برای اطلاع دقیق از وضعیت اسکان ملی پوشان در لهستان سراغ سرمربی تیم ملی رفتیم: «این تصویر مربوط به زمانی است که ما از شهر ورشو باید با قطار خودمان را به شهر ورسلاو می رساندیم. ابتدا ما به اوکراین رفتیم و از آنجا خودمان را به ورشو رساندیم و به خاطر اینکه بازی ها در شهر دیگری بود،‌ مجبور بودیم با قطار به آن شهر برویم. مشکل خاصی نبود و ملی پوشان تا رسیدن قطار مشغول استراحت بودند و این تصویر آنجا گرفته شده است.»

وی در ادامه از وضعیت اسفبار امکانات میزبان برای اسکان ورزشکاران خبر می دهد: «وقتی به شهر محل برگزاری مسابقات رسیدیم، میزبان برای تیم ها محلی را در نظر گرفته بود تا تمام نفرات آنجا اسکان داشته باشند. وضعیت این محل که شبیه خوابگاه دانشجویی بود، افتضاح بود. به همین دلیل فدراسیون تصمیم گرفت برای ما محل جداگانه ای را در نظر بگیرد و ما به یکی از بهترین هتل های شهر ورسلاو رفتیم، با اینکه تقریبا تمام تیم ها در همان خوابگاه دانشجویی مستقر بودند.»

به گزارش ایلنا،هروی در پاسخ به این سوال که قبول دارد خوابیدن روی زمین در شان یک ملی پوش نیست، می گوید: «بله، این موضوع را قبول دارم و قهرمانان باید بیشتر به فکر سلامتی شان باشند. به هر حال بر اثر خستگی چنین اتفاقی رخ داده و فدراسیون نیز در آن تقصیری نداشت. لهستانی ها میزبانی خوبی در این مسابقات نداشتند.»