لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، خنده های مستانه بر پیکره های خون آلود؛ خاموشی و بی انگاری ننگین است؛ بخش پنجم

0
5433

من از روئیدن خار سر دیوار دانستم
که ناکس کس نمی گردد از این بالا نشستنها

من از افتادن نرگس به روی خاک دانستم
که کس ناکس نمی گردد از این افتان و خیزانها

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

قتل های برنامه ریزی شده جمهوری اسلامی در خارج کشور تا پیش از دادگاه میکونوس عادی بود و بدرستی مطرح نشده بود. اگر نیم نگاهی به کارنامه ترور جمهوری اسلامی در سالهای پس از مرگ خمینی داشته باشیم، می بینیم که تروریست ها بسیار کارآزموده بوده و کارشان فقط محدود به آموزش نظامی و تجربه در قتل نیست بلکه این افراد دارای اطلاعات سیاسی وسیعی در مورد هدف خود هستند! البته چندین عملیات تروریستی نیز در خارج کشور به فرمان رهبران جمهوری اسلامی توسط حزب الله لبنان نیز صورت گرفت که اغلب این ترورها به همین شیوه برنامه ریزی شده اند.

جالب اینکه ترور افراد مختلفی چون دکتر منوچهر گنجی، وزیر آموزش و پرورش و راهبر سازمان درفش کاویانی که بطور مستقیم در معرض ترور نظام قرار داشت، پیشتر از فرمان قتل خویش و بسیاری از هموندان سازمانی اش توسط نیروهای ناسیونالیست درون و برون مرزی ایران مطلع شده بود و توانستند در بعضی موارد بدرستی در زمان خاص عمل نمایند. اما چیزی که اپوزیسیون خارج از کشور در این ترورها تجربه کرد، این بود که اکثر کشورهای غربی در هر قدم از حیات جمهوری اسلامی در پنهان کردن و نادیده گرفتن هشدارها به گونه ای برای مقاصد سیاسی، تجاری و اطلاعاتی بلند مدت خود سهیم بوده اند و نکته جالب این است که اپوزیسیون خارج کشور از این کشورها همچون الگوی رژیم ایده آل خود برای آینده ایران ستایش کرده و می کنند!

خواسته ما از بعضی سازمان های اطلاعات و امنیت غربی اینست که تا حد ممکن جلوی موارد مشابه را گرفته و بنا به اسناد بدست آمده از درون کشور بدانند که خود به نوعی شریک جرم بوده و از اینجا به بعد درخواست کمک قربانی از مجرم نیست و نخواهد بود. تاریخ گواهی میدهد که بسیاری جان خود را نیز در این راه از دست داده و با شکنجه و آزار کشته شده اند، ولی کار روشنگری و نبرد با فریب آخوندی، آنان همچون دانه های مروارید بر تارک پردرخشش مانده اند و همچنان پرتو افشانی می کنند.

و جمهوری اسلامی نیز بداند، بیش از آنچه بتوانید تصور کنید به شماها نزدیک هستیم و خوشبختانه همکارانمان بسیار هماهنگ و هوشیار و بزودی با راه اندازی دو رسانه خبری دیگر که توسط دوستان اداره خواهد شد، افشاگری ها شدت بیشتری بخود خواهد گرفت. برای اثبات گفتارمان نامه محمدی گلپایگانی به ابراهیم رئیسی تقدیمتان باد!

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهور سلام و علیکم احتراما بدینوسیله ابلاغ می‌گردد برابر تصميمات اتخاذ شده در دیدار حضوری مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ که در محضر مبارک مقام معظم رهبر انقلاب انجام شد، گزارش نهایی تکمیل و به خدمت معظم له ایفاد گردید . معظم له فرمودند : ۱- جنابعالی به عنوان ریاست قوه مجریه شخصاً مسوولیت پیگری موارد مذکور را به عهده بگیرید و هیئتی را جهت پیگیری موارد راسا انتخاب که در تعامل مستقیم با عزيزان وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و شخص وزیر امور خارجه جهت پیشبرد اهداف مورد بحث در جلسه مذکور باشند . ۲- نیل به اهداف مشخص شده می‌بایستی در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرفته و اهمال گذشته تحت هر عنوانی قابل اغماض نیست . بدیهی است با توجه به رویکرد منفی اتحادیه اروپا و همسویی با رژیم غاصب صهیونیستی که توافق و تعامل را در مذاکرات هسته‌ای نشانه رفته و افشای برخی اسناد و مدارک دولتی که در اثر عدم توجه مسولان ذیربط اطلاعاتی و امنیتی و خودسری های شخصی جو تشنج در روند مذاکرات را بوجود آورده قویا موجب تکدر خاطر معظم له شده و ایشان هرگونه سهل انگاری مجدد را غیر قابل توجیه دانسته و شخص جنابعالی را مسوول می‌داند. فلذا دستور تشکیل هیات مورد اشاره سریعا ابلاغ و هماهنگی های لازم داخل و خارج صورت پذیرفته و عملکرد هیات بصورت روزانه به دفتر اعلام گردد . مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستاریم محمدی گلپایگانی

و تو ای هموطن بدان هر یک خود کاوه آهنگرید، چشم براه کسی نباشید.

ما را با سندی دیگر همراه باشید..