حکم دادگاه به نفع پورشه در تصادف منجر به مرگ ستاره هالیوود

0
862

بر اساس رای دادگاه پورشه در تصادف منجر به مرگ پل واکر بازیگر «سریع و خشمگین» در کالیفرنیا مقصر نیست.

فیلیپ گوئیترز قاضی دادگاه پرونده بیوه دوست پل واکر علیه پورشه گفت که شواهدی برای اثبات کمبود موارد ایمنی در پورشه کاررای جی‌تی  پل واکر و دوستش در روز تصادف وجود ندارد.

پل واکر و دوستش راجر روداس نوامبر سال 2013 هنگام رانندگی با پورشه کاررای جی‌تی تصادف کرده و جان خود را از دست دادند. این بازیگر هنگام مرگ 40 سال داشت.

البته در این سانحه روداس رانندۀ خودرو بود. او هنگام رانندگی با سرعت بالا کنترل خودرو را از دست داد و با درخت برخورد کرد. واکر هنگام تصادف در میانه فیلمبرداری «سریع و خشمگین 7» بود و در نتیجه این تصادف اکران فیلم به تعویق افتاد.

پس از این سانحه بیوه روداس ادعا کرد که خودروی مورد بحث از امکانات ایمنی کافی هنگام تصادف برخوردار نبوده است. تا کنون این خودروساز آلمانی از تمامی این اتهامات تبرئه شده است.

در هر حال پیروزی پورشه در این پرونده به این معنا نیست که دعوای این خودروساز در این پرونده به پایان رسیده است، زیرا پدر پل واکر و میدو واکر دختر این بازیگر نیز علیه پورشه شکایات مشابهی را مطرح کرده‌اند.

کمپانی پورشه نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود که خودروی واکر نسخۀ استاندارد نبوده و دستکاری شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از گاردین، در شکایت بازماندگان واکر از پورشه سرعت خودرو هنگام تصادف 100 کیلومتر در ساعت اعلام شده است، اما پورشه می‌گوید در گزارش پلیس سرعت خودرو نزدیک به 140 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

www.mirror.co.uk