حکم جلب مهناز افشار صادر شد

0
373

“حکم جلب مهناز افشار” به علت شکایت سیدغفار دریاباری توسط شعبه سوم دادسرای بابل صادر شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک آخوند مازندرانی پیامی منتشر کرد که حساسیت فراوانی برانگیخت(که پس از واکنش های مختلف آن حساب را عوامل جمهوری اسلامی جعلی و پیام را دروغی عنوان کردند). این پیام پس از حضور نیرو‌های حشد شعبی برای کمک به مردم در مناطق سیل زده منتشر شده بود.

محتوای پیام این بود که از زنان و دختران مجرد درخواست می‌کرد که به “صیغه برادران حشد شعبی” درآیند. انتشار این توئیت از یک حساب جعلی بازتاب گسترده‌ای داشت.

مهناز افشار نیز درگیر جو فضای مجازی شد و در مطلبی این تویئت را “حقارت آمیز” خواند و از کسانیکه در مقابل آن سکوت کرده اند انتقاد کرد.

پس انتشار گسترده توییت(که پس از واکنش های مختلف آن حساب را عوامل جمهوری اسلامی جعلی و پیام را دروغی عنوان کردند) و ماجرای قتل طلبه همدانی سیدغفار دریاباری طلبه‌ای مازندرانی که اکانتی تقلبی در توییتر با استفاده از عکسش فعالیت می کرد از مهناز افشار شکایت کرد.

او بازنشر توئیت جعلی و تحریک افکار عمومی (که پس از واکنش های مختلف آن حساب را عوامل جمهوری اسلامی جعلی و پیام را دروغی عنوان کردند) توسط مهناز افشار را مرتبط با قتل روحانی همدانی می‌داند. دریاباری گفت: «من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است، اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان این روحانی همدانی شدند.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ او تاکید کرد: «سخت در حال پیگیری هستم تا با افرادی که از این فضا سوءاستفاده کردند برخورد شود، حتی به همین منظور وکیل اختصاصی گرفتم و از این افراد هم شکایت کرده‌ام.»