حمله اتمی به ایران؟ استقرار هواپیماهای اف 22 در پایگاهی نزدیک به ایران، جنگ و انتخابات در اسرائیل

0
529

 چسودوسکی در کتاب جدید خود: امریکا نقشه حمله اتمی به ایران را داشته است!؟:

◀ در 24 آوریل 2012، خبرگزاری فرانسه، خبر داده است که مایکل چسودوسکی، در کتاب جدید خود، Towards a World War III Scenario. The Dangers of Nuclear War هشدار داده است که جهان دارد بسوی جنگ جهانی سوم می رود:

513Q9hBWypL._SX324_BO1,204,203,200_

• امریکا نقشه حمله به ایران را سلاح هسته ای و معمولی، در سال 2005، تهیه کرده بود. این امر را هم مدارک نظامی و هم سخنان مقامات رسمی، تصدیق می کنند. پرفسور چسودوسکی که در مونترآل کانادا رئیس مرکز تحقیقات پیرامون جهانی شدن است، توضیح می دهد که شروع به طرح چنین حمله به ایران، در سال 2004، آغاز شد. سال پیش از آن، کنگره به وزارت دفاع امریکا اجازه داد که در جنگ خاورمیانه و آسیای میانه از سلاح حرارتی – اتمی (thermo-nuclear) بکار برد. بنا بر آن مجوز، وزارت دفاع می باید 6 میلیارد دلار خرج تولید نسل جدید سلاح هسته ای تاکتیکی «دفاعی» می کرد.

• در سال 2005، دیک چنی، معاون رئیس جمهوری دستور استراتژیک صادر کرد درباره تهیه نقشه حمله هوائی وسیع به ایران، با استفاده از سلاح غیر اتمی و سلاح اتمی تاکتیکی. بدین سان، ایران در فهرست کشورهائی قرار گرفت که در صورت «جنگ پیشگیرانه» با آنها، امریکا از سلاح اتمی تاکتیکی استفاده می کرد. این کشورها عبارت بودند از روسیه و چین و کره شمالی.

• در نقشه جنگی که در سال 2005 تهیه شد، 450 هدف استراتژیک ایران مشخص گشت. محلهای استقرار تأسیسات اتمی ایران یکچند از این هدفها بشمار بودند. دیک چنی براین باور بود که ایران از ترورهای 11 سپتامبر، حمایت کرده است!

• چسودوسکی در کتاب خود آورده است که پرزیدنت اوباما، بمقیاس وسیع، جنگ پیشگیرانه و استعمال سلاح هسته ای را که حکومت پیش از او، ترتیب داده بود، پذیرفته است. حکومت ایران تهدید کرده است که در صورت پاسخ ایران به حمله اسرائیل، از این سلاح برضد ایران استفاده خواهد کرد.

نظریه جدید بر این دروغ بنا شده است که سلاح هسته ای تاکتیکی پاک است و بکار بردنش تنها هدف را از میان می برد و زیانی برای خارج از آن محل، ببار نمی آورد. حتی مانع از توسعه جنگ می شود. زیرا کشور مورد حمله صلاح خود را در پایان بخشیدن به مخاصمه می بیند! حال این که تششعات رادیوآکتیو بکار بردن این سلاح، با توجه به این امر که اثر این «مینی بمب اتمی» 6برابر اثر تخریبی بمبی است که در هیروشیما بکار رفت، نمی تواند محدود به محل اصابت آن بماند. بکار بردن چنین بمبی به بهانه جلوگیری از تولید بمب اتمی بهیچ رو توجیه پذیر نیست.

این سلاح وقتی همراه با اسلحه جدید دیگر، از قبیل سلاح الکترو – متریک و تکنیک های تغییر دهنده محیط زیست بکار روند، جهنمی سوزان پدید می آورند.

• چسودوسکی می نویسد که امریکا به اسرائیل و به متحدان خود در ناتو و به کشورهای همسایه ایران اسلحه جدید فروخته است. در سال 2004، امریکا به اسرائیل، نخستین محموله شامل 500 بمب بتون شکنBLU 109 را تحویل دادو نیز بمبمهای حرارتی – اتمی را به کشورهای بلژیک و آلمان و ایتالیا و هلند و ترکیه و انگلستان داد. ترکیه به تنهائی 90 بمب حرارتی – اتمی از نوع ب 61 در پایگاه اینجرلیک دارد.

انقلاب اسلامی : بدین سان، در دورادور ایران، همه سلاح هسته ای دارند و امریکا در همان حال که به ترکیه سلاح هسته ای تاکتیکی می دهد، به بهانه «خطر مجهز شدن ایران به بمب اتمی»، نقشه حمله اتمی به ایران را تهیه می کند!

• ایران و کره شمالی نیستند که برای امنیت عمومی امریکا و اسرائیل تهدید بشمارند. اتحادیه اروپا هم به امریکا و اسرائیل پیوسته اند و می دانند که ایران امنیت اسرائیل و غرب را تهدید نمی کند. امریکا در اطراف ایران 40 پایگاه دارد و در این پایگاه ها از همین بمب اتمی تاکتیکی انبار کرده است. امریکا 20000 و اسرائیل 200 بمب اتمی دارند. اما ایران یک بمب اتمی نیز ندارد. بودجه نظامی امریکا 700 میلیارد و بودجه نظامی ایران 7 میلیارد دلار است.

مقاله قبلیکشف مولکول های حیات در یک سیاره کوتوله
مقاله بعدیکامنت تند علی کریمی به خاطر خوزستان در اینستاگرام حسن روحانی
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...