حضور غیرمنتظره جرج کلونی در تیزر خیریه «دانتون ابی»

0
278

با نمايش تيزر ويژه سريال «دانتون ابی» اين مجموعه در يك مراسم خيريه نيز شركت می‌كند.

جرج کلونی در یک تیزر ویژه سریال «دانتون ابی» برای اهداف خیریه ظاهر شد. این تیزر 80 ثانیه‌ای، هشت ثانیه از تیزر 88 ثانیه‌ای جدید «جنگ ستارگان» کوتاه‌تر بود و احتمالا مقدار بسیار بسیار کمتری از جلوه‌های تصویری سی‌جی‌آی برای ساخت آن مورد نیاز بودند اما احتمالا باعث ايجاد هيجان زيادي در ميان طرفداران اين سريال خواهد شد.

در این کلیپ کوتاه که توسط شبکه پخش بریتانیایی آی‌تی‌وی منتشر شده است، شخصیت بانو کورا در حال صحبت کردن درباره دعوت کردن شخصی به شام است و شخصیت دیگری پشت به دوربین نشان داده می‌شود که بینندگان تصور می‌کنند او لرد گرانتام با بازی هیو بانویل است.

اما در حالیکه آهنگ «بگذار برف ببارد» در پیش‌زمینه پخش می‌شود، این شخصیت رویش را برمی‌گرداند و متوجه می‌شویم که او کسی نیست جز جرج کلونی که کت و شلوار سه تکه پوشیده و ظاهرش برای فردی که در دهه 1920 در شمال انگلستان زندگی می‌کرده کمی تا حدودی بیش از حد برنزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر؛ نمایش کامل این تیزر قرار است به عنوان بخشی از مراسم خیریه «تكست سانتا» روز هجدهم ماه دسامبر توسط آی‌تی‌وی در بریتانیا پخش شود. جرج کلونی اوایل امسال برای فیلمبرداری در يكي از قسمت‌هاي سريال «دانتون ابي» به بازیگران اين مجموعه در قلعه «های‌کلر» پیوست.