حضور جيمز فرانكو در سريالی اقتباسی از استيون كينگ

0
181

جيمز فرانكو در يك ميني سريال كه قرار است با اقتباس از رمان پرفروش استيون كينگ ساخته شود، جلوي دوربين مي‌رود.

 جیمز فرانكو كه بارها علاقه خود را به بازی در فیلم‌های اقتباسی از ادبیات نشان داده، این بار در سریالی ظاهر می‌شود كه با اقتباس از رمان استیون كینگ با عنوان 22/11/63 ساخته می‌شود.

این مینی سریال 9 قسمتی درباره ترور كندی  است و قرار است به كارگردانی جی.جی.آبرامز ساخته شود.

در این رمان جیك اپینگ كه معلم دبیرستانی است در زمان به عقب باز می‌گردد تا شاید بتواند جلوی قتل جان اف.كندی رییس جمهوری وقت آمریكا را بگیرد اما ماموریت او با حضور لی هاروی اسوالد قاتل كندی كه نمی خواهد چیزی مانع نقشه‌اش شود، دچار اخلال می شود.

فرانكو كه پیش از این نیز در سریال تلویزیونی بازی كرده، در این سریال در نقش شخصیت اصلی یعنی اپینگ جلوی دوربین می‌رود.

فیلمنامه این سریال را بریجیت كارپنتر نویسنده فیلمنامه «نورهای شب جمعه» می نویسد و خود كینگ از تهیه كنندگان این مجموعه كوتاه خواهد بود. این سریال از طرف كمپانی برادران وارنر پخش خواهد شد.

فرانكو جدیدترین چهره بازیگر تهیه كننده سرشناسی است كه از سینما راهی تلویزیون شده و بیلی باب تورنتون با بازی در «فارگو»، هالی بری با بازی در درامی با عنوان «موجود»، كوین بیكان با بازی در سریال شبكه فاكس با عنوان «تعقیب» و متیو مك‌كاناهی و كالین فارل با بازی در «كارآگاه واقعی» برای شبكه اچ‌بی‌او از جمله مشهورترین چهره‌هایی هستند كه از سینما به تلویزیون آمده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فرانكو با بازی در «127 ساعت» نامزد دریافت جایزه اسكار شد و برای بازی در «جیمز دین» یك سریال تلویزیونی جایزه گلدن گلوب را دریافت كرد. «آز بزرگ و پرقدرت»، «مصاحبه» و «میلك» از دیگر فیلم‌هایی است كه فرانكو در آنها نقش‌آفرینی كرده است. او سابقه چند كارگردانی نیز دارد كه «خشم و هیاهو» با اقتباس از رمان ویلیام فاكنر از جمله آنهاست.