حسین سلامی٬ جانشین فرمانده کل سپاه: پاسخ بازرسی از مراکز نظامی سرب داغ است

0
163

حسین سلامی٬ جانشین فرمانده کل سپاه گفته جمهوری اسلامی با «سرب داغ» پاسخ بازرسی‌ از مراکز نظامی خود را خواهد داد و مفروضات سپاه پاسداران براساس «جنگ تمام عیار» با آمریکا شکل گرفته است.

آقای سلامی هشدار داده که هرکس حرف بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی را بزند، سپاه جواب آن را با «سرب داغ» خواهد داد.

وی افزوده جمهوری اسلامی نه تنها اجازه بازدید کشورهای خارجی از مراکز نظامی خود را نخواهد داد٬ بلکه اجازه تفکر پیرامون این موضوع را هم به غربی‌ها نمی‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرده اجازه دادن به اینکه یک بازرس بتواند به پادگان‌ها در جمهوری اسلامی سر بزند٬ همچون اشغال سرزمین است و بیان این موضوع حتی در گفتگو‌ها نیز به معنای «تحقیر ملی» است.

سلامی خطاب به مقام‌های آمریکایی گفته در جمهوری اسلامی کسی زیر پای «بیگانه‌ای» که قصد نفوذ به مخزن اسرار را دارد٬ «فرش قرمز» پهن نمی‌کند و این خط قرمز با خون قرمز است نه با جوهر.

دیگربان گزارش داد؛ این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با حمله به بنیامین نتانیاهو٬ نخست وزیر اسرائیل اظهار کرده ترجیح می‌دهد به جای گوش داد به صحبت‌های نتانیاهو٬ کارتون «گوریل انگوری» ببیند.

سلامی در سخنان خود به مقام‌های عربستان سعودی نیز حمله کرده و گفته جمهوری اسلامی در یمن منافعی ندارد و به خاطر حمایت از وقایع این کشور گاهی امنیت ملی خود را نیز به خطر انداخته است.