حزب‌الله خواستار رسمیت یافتن روسپیگری مردان شد

0
177

نشریه یالثارات ارگان «انصار حزب الله» بدنبال واکنش اعتراضی شهیندخت مولاوردی٬ معاون امور زنان و خانواده حسن روحانی به یکی از مطالب این نشریه٬ به طور رسمی وی را «سلیطه» خطاب کرد و خواستار رسمیت یافتن «روسپیگری» مردان شد.

این نشریه در شماره هفته گذشته خود نوشته بود «از دیدگاه لیبرالی رئیس‌جمهور فعلی، قبیح‌ترین و ناروا‌ترین کار آن است که عده‌ای امر به معروف را علیه زنان لاابالی و بی‌حیا و بی‌حجاب به کار گیرند و حرف ثابت او‌‌ همان است که اخیرا آن زن فمینیست عضو ارشد تشکیلات برانداز و منحل‌شده مشارکت {مولاوردی} ابراز داشت: دولت با برخورد با زنان (ولو با عریانی کامل آشکار شوند) مخالف است.»

به گزارش دیگربان؛ یالثارات افزوده بود «البته این زن کذایی در ادعای خود صادق است و مگر آن زن مفلوک، همپالگی سابق همین شخص نبود که شب‌هنگام لخت و عریان در محله‌های لندن ظاهر شد و مورد تجاوز سه تن از اوباش انگلیسی قرار گرفت و هم‌اینک روحانی، همپالگی‌‌ همان بد‌تر از فاحشه معروفه در دنیا را می‌خواهد بر گردن زنان ما مسلط کند به نام خانم معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده.»

خانم مولاوردی پس از این یادداشت در صفحه تلگرام خود نوشته بود مقابله با این روند «غیراخلاقی» مصداق «امر به معروف و نهی از منکر است.»

یالثارات در تازه‌ترین مطلب خود با عنوان «دیوار شکسته و زن سلیطه»  که پس از انتقاد مولاوردی منتشر شده٬ وی را دارای سابقه «مششع» فمینیستی معرفی کرده و شمار دیگری از فعالان فمینیست را «بدتر از فاحشه معروفه» خوانده است.

لثارات نوشته مولاوردی «مجبور» به دفاع از یک «جرثومه معروفه جهانی» است٬ چرا که هر دو «همپالگی» یکدیگر هستند.

این نشریه تندرو به معاون حسن روحانی در امور زنان توصیه کرده اگر «تاب فراق» همکاران سابق خود را ندارد می‌تواند مهاجرت کرده و به لندن برود.

این نشریه در یک موضع‌گیری جالب توجه٬ موضوع برابری جنسیتی میان زنان و مردان را «به رسمیت شناختن روسپیگری زنان» دانسته و خواستار «به رسمیت شناختن روسپیگری مردان» هم شده است.

این نشریه با بیان این مطلب که باید از «دیوار شکسته و زن سلیطه ترسید» مولاوردی را متهم به «آه و ناله و فغان» بی‌مورد در واکنش به نوشته اول خود کرده است.

نوشته ارگان انصار حزب‌الله یکی از صریح‌ترین توهین‌های جنسی به زنان فعال حقوق زنان و به طور مشخص یکی از مقام‌های رسمی کشور است.

نیروهای تندرو در جمهوری اسلامی همواره فمینیسمت‌ها را با «روسپیان» مقایسه کرده و تلاش می‌کنند با طرح اتهامات جنسی و اخلاقی فعالان زن را از میدان بدر کنند.