حذف لباس نامناسب و ناهماهنگ کاروان ایران از مراسم افتتاحیه المپیک

0
330

برای دومین بار در دو المپیک متوالی لباس کاروان اعزامی ایران جنجالی شده است.

انتقادات از لباس کاروان ایران که برای افتتاحیه المپیک درنظر گرفته شده چنان زیاد است که مسئولان کمیته ملی المپیک را وادار به واکنش کرده است.

پس از آنکه از این لباس‌ها در فرودگاه امام رونمایی شد، موجی از انتقادات در فضای مجازی و رسانه‌ای به پا شد. منتقدین از عدم طراحی خاص این لباس گلایه کرده و آن را بی ارتباط با رنگ پرچم و هویت ایران توصیف کردند.

اگرچه کمیته ملی المپیک واکنش خاصی به آن نداشته و فقط کیکاوس سعیدی، دبیر کل خبر داده که هرکسی سلیقه‌ای دارد، ولی حالا به نظر می‌رسد تصمیم مهم و تا حدودی جنجالی گرفته شده و انهم حذف لباس رسمی کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک است.

رسانه‌های ورزشی داخلی نوشتند؛ در شرایطی که از دو سال قبل کار طراحی لباس کاروان ایران با دعوت از برترین‌های مد و لباس کشور آغاز شده بود و برگزاری المپیک هم یک سال به تعویق افتاده بود، خیلی‌ها انتظار نداشتند کار رونمایی به دقیقه نود و در فرودگاه کشیده شود اگر چه شاید اتفاقات مربوط به رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک ریو باعث شده بود مسئولان کمیته ملی المپیک ترجیح دهند زمانی را برای رونمایی انتخاب کنند که همه در برابر کار انجام شده قرار گیرند.