حامد بهداد جایگزین بهرام رادان در «سنتوری» جدید

0
481

داریوش مهرجویی گفت: فیلم جدیدم با نام «سنتوری، مرد پاییزی»، با بازی حامد بهداد و لیلا حاتمی ساخته می‌شود.

کارگردان فیلم «سنتوری» که مدتی است خبرهایی درباره ساخت فیلم «سنتوری 2» او منتشر می‌شود‌ گفت: بهرام رادان در نامه‌ای به من اعلام کرد که امکان همکاری و حضور در فیلم جدید مرا که قرار بود «سنتوری2» باشد ندارد؛ چرا که برنامه سفر دارد و از نظر زمانی با برنامه ما هماهنگ نبود.

مهرجویی افزود: بهرام رادان برنامه سفر به آمریکا را داشت و امکان بازی در فیلم را پیدا نمی‌کرد. چون قصد داشتم پس از تمرین چند قطعه، فیلمبرداری را از آبان امسال شروع کنم، او عذرخواهی کرد که نمی‌تواند در این پروژه بازی کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل حامد بهداد جایگزین بهرام رادان شد و نام شخصیت اصلی فیلم را هم از علی به حمید تغییر دادم. همچنین در کنار بهداد، لیلا حاتمی بازی خواهد کرد.

او درباره‌ی داستان فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» گفت: این فیلم داستان متفاوتی دارد و ارتباط آنچنانی به «سنتوری» سال 85 ندارد، اما همانند فیلم قبلی خواننده و نوازنده سنتور در آن هستند که برای این کار یک نوازنده خوب پیدا کردیم و دو موسیقیدان جوان هم با ملودی‌های زیبایی که نوشته‌اند و صدای خوبی که دارند ما را همراهی خواهند کرد.

مهرجویی با بیان اینکه تمام قطعات موسیقی فیلم آماده شده است‌، بیان کرد: در این فیلم علاوه بر یک خواننده با بازی حامد بهداد، خواننده دیگری هم داریم که رقابتی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا نبود بهرام رادان باعث شده داستان و نام شخصیت اصلی فیلم «سنتوری» را تغییر دهد‌؟ گفت: خیر، داستان فیلم جدیدم از ابتدا همینطور بود و فقط بخاطر نبود رادان، نام شخصیت را تغییر دادم.

به گزارش ایسنا،‌ داریوش مهرجویی این روزها در حال سپری کردن مراحل پیش تولید فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» است و آن را در آینده‌ای نه چندان دور جلوی دوربین می‌برد. همچنین وی در حال آماده کردن تئاتر جدید خود با نام «غرب واقعی» اثر سم شپرد است که به‌زودی در پردیس سینمایی کوروش به صحنه می‌رود.