“حاشیه‌ اقیانوس آرام” در چین 100 میلیون دلاری شد..

0
384

“حاشیه اقیانوس آرام” با عبور از مرز 100 میلیون دلار در گیشه از “انتقام‌گیران” و “کونگ فو پاندای 2” هم فراتر رفت.

 گیلرمو دل تورو با فیلم “حاشیه اقیانوس آرام” که تصویرکننده روبات‌های غول‌آسا و نبرد بین آنهاست، تاکنون 286 میلیون دلار در باکس آفیس خارجی خود فروش کرده است.

فروش این فیلم به تنهایی در چین از مرز 100 میلیون دلار گذشته و با فروش 14 میلیون دلاری در سومین تعطیلات آخر هفته، همچنان در راس فهرست فیلم‌های چین جای دارد.

این فیلم که محصول لگندری پیکچرز و کمپانی برادران وارنر است، با فروش در 58 منطقه مختلف از جهان در همین تعطیلات آخر هفته 20 میلیون دلار فروش کرد. این فیلم تاکنون در عرصه بین‌المللی 286 میلیون دلار و در مجموع 385 میلیون دلار فروش کرده است.

قهرمانان روباتی غول پیکری که دل تورو خلق کرده است موفق شدند تا نام خود را به عنوان دومین فیلمی که امسال در چین از مرز 100 میلیون دلار عبور کرده ثبت کنند. “مرد آهنی 3” ساخته دیسنی موفق شده تاکنون از مرز 120 میلیون دلار در چین عبور کند. این فیلم از ماه ژوئن در چین اکران شده است.

PACIFIC RIM

“حاشیه اقیانوس آرام” که تاکنون پرفروش ترین فیلم کمپانی برادران وارنر در چین است به این ترتیب وارد فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های خارجی در چین می شود. “انتقام‌گیران” با 84 میلیون دلار و “پاندای کونگ‌فو کار 2” با 92 میلیون دلار دیگر فیلم‌های پرفروش‌ امسال در چین هستند.

عنوان پرفروش ترین فیلم خارجی در چین به فیلم “منتقل شوندگان 3” (Transformers 3) تعلق دارد که در سال 2011 موفق شد تا 172 میلیون دلار فروش را ثبت کند.

در عین حال به نظر نمی رسد “حاشیه اقیانوس آرام” بتواند موفقیتی را که در چین کسب کرده در ژاپن به دست بیاورد زیرا در این تعطیلات آخر هفته این فیلم در ژاپن تنها 9 میلیون دلار فروش داشته است.

به گزارش سینما خبر به نقل از رپ، پس از چین بزرگترین بازار فروش “حاشیه اقیانوس آرام” روسیه است که 20.5 میلیون دلار فروش را در گیشه تجربه کرده است. کره ای ها هم با پرداختن 18 میلیون دلار و مکزیکی ها با هزینه کردن 15.8 میلیون دلار برای این فیلم در مکان های بعدی قرار دارند.

مکس مارتینی 43 ساله در این فیلم با بازی کردن در نقش پدری فداکار توجه زیاد برانگیخته و به عنوان یکی از گزینه های احتمالی برای ایفای نقش بتمن مطرح است.

فیلم “حاشیه اقیانوس آرام” از هفته آخر تیر راهی پرده های سینماها در آمریکا و دیگر نقاط جهان شد.

گیلرمو دل تورو اکنون در سکوت کامل در حال کار کردن روی پروژه سینمایی بعدی اش یعنی “نوک قرمز” است. او چندی پیش اعلام کرد قصد دارد فیلمی نیز با اقتباس از رمان “سلاخ خانه شماره پنج” نوشته کورت ونگات بسازد.